1.356 visninger
|
Oprettet:
Carbon folie - Arlon eller 3M? 3D eller 4D? {{forumTopicSubject}}
Ja, som overskriften siger, søger jeg folk med erfaring på hvad der er bedst at proppe i indkøbskurven, og hvorfor du mener det.
Det er til taget, motorhjelmen, og andre småting på Imprezaen!
Derfor søger jeg selvfølgelig kun de bedste kvalitets produkter, som holder længst og ser bedst ud.
maj 2010
Følger: 48 Følgere: 46 Biler: 1 Emner: 72 Svar: 614
- Jeg er sikker på, at du kan få tusindvis, af ægte kulfiber dele til sådan en Impreza
Men hvis du vil lege med folie, så vil jeg sige at 4D klart er det pæneste.
Har prøve at lege lidt med det, og synes det er fantastisk nemt at montere.
feb 2010
Følger: 34 Følgere: 24 Emner: 55 Svar: 2.824
Og så er folien jo til at tage af igen hvis man bliver træt af at se på det. Til prisen man kan få 3M folie for i EU, så kunne det jo være sjovt at prøve og se om man kan lide slutresultatet
feb 2010
Følger: 34 Følgere: 24 Emner: 55 Svar: 2.824
Syntes det er svært at finde noget i 4D som minder om kvalitet hen ad 3M, men har fundet dette:
http://www.ebay.co.uk/itm/4D-Carbon-Fibre-Vinyl-Wrap-Sticker-Sheet-Film-Looks-Real-Carbon-Fibre-/321068320176?pt=LH_DefaultDomain_3&var=&hash=item4ac129c5b0
Virker det tosset? 1520mm x 10000mm for 140£. Virker billigt kontra at Køge folie der bruger Arlon vil have 5000 for motorhjelm og tag.
Folie skal det være. Tag og ny motorhjelm i ægte carbon koster 20.000 minimum samlet, fra Seibon af i et EU land. Kunne ellers se rigtig frækt ud, men pengene værd, sikkert, har jeg råd til det, måske, har jeg lyst til det, nej.
Carbon folie - Arlon eller 3M? 3D eller 4D?