{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bredere skærme
  • #1   23. maj 2014 Har selv haft brugt sådan en - dog ikke en fra Biltema, men de er fuldstændig ens.
    Den virker fint! Jeg brugte den dog kun til at "skubbe" skærmkanterne længere væk fra hjulene - så ikke noget med en skrå hældning på skærmkanterne smiley
    Husk at varme forsigtitg på malingen omkring kanten inden du ruller, ellers skaller malingen af smiley
    Nu ved jeg ikke hvor brede skærme, du vil have, men det er begrænset hvor meget du kan rulle skærmen smiley

• #2   23. maj 2014 Jeg har engang set nogle små ( 20 cm lange tror jeg ) plastik skærmforøgere til at sætte på eksisterende skærmkant til har hente et par cm ,, hvis man har hjul for brede ,,,
    Jeg ved thansen havde dem , men de har dem ikke mere...

Hvor finder jeg dem nu ??? Mine fælge stikker nemlig 12 mm udenfor og det kan betjenten ikke lide...

Så hvis nogen ved hvor jeg køber sådan nogle i sort fast plast ,, så skriv det venligst..

HH

• #3   23. maj 2014 Det gør ikke så meget hvis malingen skaller af. Den skal alligevel males. Men tak for svaret Captain Slow. smiley

• #4   23. maj 2014 De må da være til salg i massevis, rundt omkring i fx. den blå avis.......

• #5   23. maj 2014 jeg kan ikke finde nogen på den blå avis ihvertfald

Kommentér på:
bredere skærme

Annonce