{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  xenon astra j blinker
  • #1   29. aug 2014 Fejl

Dårlig ledningsnet ukorrekt strømforbrug forkert modstand, fejl montering, mangler kondensator / arbejdsrelæ til eftermont. af uorg xenon.

Kodening af lysmodul - ellers vil det blinke hver gang den køre pære kontrol og det gør den konstant når den tror der er sprunget pære...

alt i alt en ommer..

du kan godt eftermonter det lovligt på en astra J også med uorg. kit.

Jeg havde selv lavet ledningsnet dvs. bygget et relæ på og en lille kondensator samt en modstand svarende til de manglende 20watt ca fra h7 pæren til xenon 35watt vs 55watt så ville du ikke have nogen problemer.

• #2   29. aug 2014 men jeg skrev jo til dem om det ville virke på min når den har canbus og pærekontrol og det skrev de at det var lavet til, ledningsnet fejler intet og forlygter er helt nye. har monteret mange xenon kits før og er mekaniker så er samlet korrekt

• #3   29. aug 2014 du kan aldrig regne med de sælgere de ved ingenting om nogenting de tror de ved alting om alting

• #4   29. aug 2014 næ er rigtigt nok men stod på sættet de var canbus styret. og med bilen slukket virker det fint kun når motor er startet det ligner et stroposkop show smiley

• #5   29. aug 2014 På flere Opel´er er det muligt at kode xenonlys på bilen selvom den ikke har det. Dvs. at bilen tror der er Xenonlys på bilen og er knap så hidsig med pærekontrol. Og sætter spændingen ned ved opstart.så xenonpærerne holder længere.

Kommentér på:
xenon astra j blinker

Annonce