{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Fælge til Ibiza ST {{forumTopicSubject}}

Hej Bg brugere


Får på torsdag bil som denne i samme farve.

Den bliver leveret på kedelige std stålfælge og påtænker mig at købe nogle ordentlige sko til den.

Hvilke ville I mene passer til sådan en familiecontainer i samme farve som på billedet.

Mærke, model og str?

Jeg påtænker IKKE at sænke bilen da det er fruen der skal køre i den og hun gider ikke en bil der er hård i undervognen og er lav.

På forhånd tak smiley



Her er link til billede af en bil magen til dog er det med den nye front jeg får.

http://m.speurders.nl/overzicht/autos/seat/seat-ibiza-st-1-2-tdi-ecomotive-met-alle-denkbare-opties-136726113.html


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fælge til Ibiza ST
  • #1   17. sep 2014 15" stål fælge.. hvis du ikke sænker den, kan det vel være lige meget..

  • #2   17. sep 2014 Har selv tænkt tanken

  • #3   17. sep 2014 Det ser jo lidt fesent ud med 17" eller 18" uden sænkning

  • #5   17. sep 2014 man køber jo en 1,2 for at kører langt på literen ikke for at køre ræs smiley

  • #7   17. sep 2014 Jeg kender ganske udemærket til motoren da vi ejer en 5 dørs med samme motor. Jeg synes den gør det ok når de er oppe i fart, og det er forholdsvis motorvej den skal bruges på.

    Det er længe siden jeg gik fra ideen med hurtige biler. Har prøvet så rigeligt med hurtige turbo biler osv.

    Nu da min kone kører ca 40.000 km om året, vægter vi god brændstoføkonomi højere.

    Desuden får jeg mit fart "fix" på 2 hjul, hvilket er meget mere intenst end det man får på 4.

    Specielt når man har knap 190 hk på motoren


  • #8   17. sep 2014 Når først man er på 130 km/t så skal jeg ikke geare ned overhovedet selv over de værste bakker på E45

  • #9   17. sep 2014 For det første, så har jeg prøvet en Seat ibiza, skoda fabia og en en polo med den motor, da jeg er tidligere VAG mekaniker så "jeg ved hvad jeg snakker om".
    Jeg sagde ikke noget om at 1,2 Tdi var en hurtig vogn i forhold til 1,4 tdi.
    MEN! den kører længere på literen så, det er jo grunden til de har lavet den som de har.
    og for det andet, så har vi forskellige behov og syn på biler, så det med at blive pigefornærmet fordi jeg deler min mening efter du deler din, er til grin.


Kommentér på:
Fælge til Ibiza ST

Annonce