{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.598 visninger | Oprettet:

Folie der bliver sprøjtet på {{forumTopicSubject}}

For ca. halvanden år siden fandt jeg det fedeste firma i Aarhus (Cardip.dk) Man kunne få sprøjtet folie på bilen for nogle rigtigt fornuftige priser! Eks. en Golf for ca. 3500 Kr. og en 4-dørs Passat for ca. 4500-4700 Kr. De havde 3 års garanti på deres arbejde og man kunne også få malet sine fælge...!!! Men nu ved jeg ikke om der er kommet ny ejer eller hvad!? MEN prisniveauet er næsten fordobblet og en Passat 4-dørs ligger nu på ca. 7-8000 Kr. Det er en prisstigning jeg finder en smule voldsom og tænker om der er nogle der kender priser og udbydere syd for grænsen!! Jer der evt. har fået det lavet er i tilfredse med det og kender i andre end Cardip.dk....!!!?? På forhånd tak og god weekend!!! ;-))))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folie der bliver sprøjtet på
  • #1   3. okt 2014 Kan gætte mig til, at de har sat prisen op, grundet alle de reklamationer der kommer på det. Det er et opreklameret produkt, der nok skal forsvinde igen, når først det går op for folk, at det på ingen måde kan sammenlignes med rigtig folie.

• #2   3. okt 2014 Gætteri har jeg ikke rigtig brug for! Hvis du har noget faktuelt omkring reklamationer lytter jeg gerne! Synes du ska´ se at få en snor på og komme ud og blive luftet...!! Go´ weekend!! ;-))))

• #3   3. okt 2014
    Har selv forhandlet og lavet biler, med sprayfolie, plastidip og kender alt til produktet og flere firmaer der tilbyder det. Flere der laver det, sætter priserne op, for at gøre op for de 5-6 gange kunderne kommer tilbage for at få det lavet om, indtil de opgiver. Jeg selv stoppede med at tilbyde det, da jeg fandt ud af hvor skod produktet var.

Skrev ikke mit indlæg, for at genere dig, men for at oplyse dig.

• #4   3. okt 2014 Jeg har haft det på min bil og er igang med at pille det af igen ! det er det værste LORT og vil ALDRIG NOGENSINDE anbefale det til folk. Det er så fucking sart og man dårlig nok skal kigge på det så kommer der et mærke eller det bliver beskidt så man ikke kan vaske det væk..

LAD VÆR, Betal lidt ekstra og få rigtig folie på.
    Og det er virkelig virkelig virkelig svært at få af igen.

• #5   3. okt 2014 Er helt enig med BDOG. Arbejder til dagligt med folie og sprayfolie kan på ingen måde måle sig med alm. Indpakningsfolie. Ingen af firmaerne i Aalborg der tilbyder sprayfolie har kunne formå at lave et tilfredsstillende resultat. Appelsinhud på appelsinhud. Pengene ud af vinduet

• #6   3. okt 2014 Sådan ser min ud nu smiley

profilbillede
  • #7   3. okt 2014 Og her

profilbillede
  • #8   3. okt 2014 Føler mig heller ikke generet af dit indlæg! Men besynderligt at du ikke allerede i første indlæg gør rede for din enorme erfaring og ekspertise! Istedet starter du med at "gætte"...!!! MEN hvis du har erfaring med det vælger jeg at stole på at du ved hvad du taler om!! Tak for dit bidrag og go´ weekend...!!! ;-)))

• #9   3. okt 2014 Hartmann: hvorfor har du ikke startet med at gøre en del færdig af gangen? smiley

• #10   3. okt 2014 Fordi jeg har haft nogen til at hjælpe mig også er de gået igang andre steder smiley

• #11   3. okt 2014 Nu arbejder jeg også med det, og plastidip halter, men de nye produkter på markedet bla. Liquid film fra tyske starpaint ligger langt over kvaliteten i en almindelig folie, ja prisen er også højere men lortet virker sku.

Benzin fast, kan maskine poleres og vandslibes - det kræver dog en klarlak, og ikke en almindelig klarlak, for så får man ikke skidtet af igen.

Og så er finishen storset den samme som lak!

• #12   28. okt 2014 er 100% enig med kj-tek ud over et kan poleres...

men plastidip er i ikke noget at tage fejl af det er mere de folk som arbejder med dette... jeg kan kun anbefale et firma der arbejder med dette...

de har formået at skabe et stort navn på ingen tid og ud over dette fejler deres dip heller ikke noget de ved hvad de har med at gøre og hvordan man arbejder med dette...

den bil Hartmann har sat er er med sikkerhed ikke lavet med de helt rigtige produkter for ellers ville dette aldrig ske..

• #13   28. okt 2014 og grunden til de er stedet i pris dem du snakker om er at de har fundet ud af at det ikke kan betale sig at presse prisen så meget ned og de bruger sikkert også langt flere time end andre til at dippe bilerne

• #14   28. okt 2014 Liquidfilm kan poleres, hvis der er påført den korrekte elastiske klarlak smiley

Kommentér på:
Folie der bliver sprøjtet på

Annonce