{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.723 visninger | Oprettet:

Tyrestretch eller ikke ? {{forumTopicSubject}}

Hey drenge og piger da vi nu er ved at gå en kold til i møde er det jo ved at være til til vinterdæk og så skal sommerfælgene jo (i mit tilfælde) have nye dæk på så de er klar til næste sommer.

Mit spørgsmål er så om de skal have strukket dæk eller ej

Mine fælge er 15x7" og mine nuværende dæk er 195/45 R15 og det er jo rimelig standart.

Har overvejet nogle 165/50 R15 eller 185/45 R15.

Hvad syntes i ?
(Kig evt. På Tyrestretch.com for exempel)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyrestretch eller ikke ?
  • #2   14. nov 2014 Det er sommerdæk jeg vil strække ?

Læs hele teksten !!!!

• #3   14. nov 2014 kald mig bare gammel.. men but why?

• #4   14. nov 2014 Du gir dem bare nogle 165....

• #5   14. nov 2014 Hvorfor ikke gå efter at bilen kører godt ?

• #6   14. nov 2014 Mikkel J

Hvorfor tager tøserne højhælet sko og stram kjole på?
    Flade snikes og joggingbukser er meget mere praktisk

For the looks mate! smiley

• #7   14. nov 2014 Har kørt med strukket dæk før og der kørte bilen fint og det var

185/35 R17 på en 17x7.5" fælg

profilbillede
  • #8   14. nov 2014 Min gamle Astra og min Calibra kørte med det her setup
    Det kørte fantastisk

profilbillede
  • #9   14. nov 2014 Ser godt ud smiley

• #10   14. nov 2014 Har 185/35-17 på en 8"....
    Det jo op til en selv hva man syntes ser godt ud...

• #11   14. nov 2014 MIKKEL J
    tror det er en jyde ting smiley

• #12   14. nov 2014 Nej det er ikke kun for jyder men det er åbenbart bare flest jyder der har stil smiley

• #13   14. nov 2014 Kasper J

og grimme standard biler er en Sjællands ting? smiley

• #14   14. nov 2014 HAHA. ^^^^^^^^^^^^

• #15   14. nov 2014 touche

• #16   14. nov 2014 det ser fandme også frækt ud med sådan en gang Tyrestretch til en jydekrog, det går godt sammen smiley

• #17   14. nov 2014 Jaja :All show , No go........................................ smiley

• #18   14. nov 2014 Ja de kan jo åbenbart også lide jydekroge på djævle-øen ! smiley

profilbillede
  • #19   14. nov 2014 Mikkel J

Jeg tager da gerne et træk med min Astra OPC mod din Skoda, så kan jeg da tage campingvognen efter så du lidt håb smiley
    (lidt jydekrog phun der) smiley

• #20   14. nov 2014 nicolai
    det har noget med alderen at gøre.. det kan du ikke sammenligne smiley

• #21   14. nov 2014 Kasper J

Yeps! især når ens trailer har 15" BBS fælg på smiley

• #22   14. nov 2014 smiley smiley smiley smiley

• #23   14. nov 2014 IMAO er stretch kun en god ting hvis du ikke vil have at dæk møder skærmkant..

Et godt eksempel er #8

Hvor en kombination af fælge og sænkning gør det til en nødvendighed.

På min Sierra syntes jeg det ser lidt dumt ud foran, kunne sagtens have haft meget mere dæk uden at bekymre mig om at de gik på... Men de blir vel slidt op på et tidspunkt xD

Her er et billede for at vise hvad jeg mener 8)

profilbillede
  • #24   14. nov 2014 Og et mere bare fordi:

profilbillede
  • #25   14. nov 2014 Jeg kan godt se hvad du mener men jeg har også lige bestilt sænkningsfjedre til min bil i går så tror at det vil være pænt med strukket dæk til min

Og der er også kun 4mm forskel i diameteren på 195/45 R15 og 165/50 R15

• #26   14. nov 2014 haha en til fra jylland

• #27   14. nov 2014 Jyden han æ stærk å sej smiley

• #28   14. nov 2014 @ Carsten T copy cat, at tøserne har stram kjole og høje hæle på , gør dem ikke bedre at køre i, men hvis du foretrækker at kigge , så ok, for mig smiley

At sammenligne med de høje hæle , er det ikke en indrømmelse af at det kun er fordi der er nogle der synes at det SER godt ud ? De kommer da ikke hurtigst af sted når det gælder smiley

• #29   14. nov 2014 Den har du alligevel brugt lang tid på at komme frem til?
    Og så, stadig et mega dårlig argument. . . . smiley

• #30   14. nov 2014 ÅÅÅHHH undskyld jeg ikke er på BG hele tiden for at underholde dig smiley

• #31   14. nov 2014 Nu skal der jo også store dæk på for at sådan en hidsig 1.6 kommer afsted smiley

TT: JA! Tyskermontering på, det er pisse fedt jo smiley

• #32   14. nov 2014 @ Nikolaj m Hvorfor spørger du egentlig ? Du har jo for længst bestemt dig for at det ser Fancy ud og de skal strækkes max.

• #33   14. nov 2014 Jeg vil bare høre hvad folket syntes og måske lidt om folks erfaringer med strukket dæk smiley

• #34   14. nov 2014 lol Carsten T, du får det næsten til at lyde som om, at din børnecontainer er hurtig smiley

• #35   14. nov 2014 fedt: nej
    Farligt: Ja
    Street Credit: ja
    smiley

• #36   14. nov 2014 Hvorfor er det farligt?

profilbillede
  • #37   14. nov 2014 dækkene er ikke designet til at sidde sådan der, og det ser jo også helt forkert ud,
    Derfor er det også forkert at køre men.. man bringer ikke kun sig selv i fare skal du huske på...
    - De flækker, eller ryger af fælgen i væreste fald, ved en katastrofe opbremsning. (risikoen er langt større med stretch end alm.)

Googel evt

• #38   14. nov 2014 Du ser det ikke hvis der ikke er for meget luft i, og så tager man lige et sving, så hopper den sgu af, fordi den er strukket...

• #39   14. nov 2014 hvad sker der så ikke når du bremser hårdt op for ikke at køre en flok børnehave børn ned, som kommer gående på den anden side af bakken,,..
    Vupti-- så tæsker du du bremsen ned i gulvet og bilen kommer til at køre siden læns,...
    Vupti, så hopper dækkene af, fordi de med stretch, allerede er taget halvt af...
    ---- Så lukker børnehaven fordi alle børnene er døde.. og så mister 14 mennersker deres job.
    worst case scenario smiley

Så kan man sige bag efter... Hvad skete der?
    Svar: Jeg ville gerne ha mine dæk til at se seje ud, så jeg fjernede/ned prioritere sikkerheden ! ^^

• #40   14. nov 2014 Det er nok ikke helt så slemt som foreskrevet, MEN Risikoen er som sagt meget større med forkert brug af dækkene.

• #41   14. nov 2014 hvis det er så farligt som nogen mener, hvordan kan det så være biler bliver synet med det ???

• #42   14. nov 2014 altså jo mere du stretcher jo farligere bliver det jo....

• #43   14. nov 2014 De bliver de heller ikke synet med...

• #44   14. nov 2014 det har jeg overværet flere gange.

• #45   14. nov 2014 du får altså også synet biler, men eftermonteret hæk spoiler... hvilket heller ikke er lovligt....

• #46   14. nov 2014 ej come on hvis tingene er så ulovlige ville bilerne med de ting aldrig blive synet med det...kan godt se det logiske i man ikke får sin bil synet når fælgene stikker llangt ud over skærmkanten.

• #47   14. nov 2014 ÷ Tonser Tonny ÷

Min OPC er da temmelig hurtig i forhold til en 1.6'er Skoda... ja smiley

• #48   14. nov 2014 Så kør til FDM syn, og se om den går igennem der...
    Der er da mange ting der går fint, når man har "egen" syns mand. .. De jo ved at lave lov om, hvilke dæk, der passer i bredden, til det specifikke fælg bredde. .. Det skal du ikke komme og bilde mig ind at den går...
    Mener det her Emne har været oppe før, hvor den liste kom frem med dæk/fælg mål...

• #49   14. nov 2014 bare fordi det ikke er FDM man kører hen til betyder det altså ikke at de ikke kender til loven/reglerne omkring udstyr på bilerne andre steder.
    du kan sige hvad du end har lyst til, hvis min bil f.eks har stretchdæk og sådan en brian vinge på og den går igennem syn så er bilen altså lovlig.

• #50   14. nov 2014 Nej!!!
    At den er synet er ikke ens betydning med den er lovlig...
    Og sådan er det bare siden synshaller er blevet private, har sgu haft fat i vores, da han direkte var sløset med hans arbejde...!!

• #51   14. nov 2014 det er den da, er din bil synet betyder at bilen er lovlig og ergo må køre lovligt på vejene.
    er godt klar over der findes nogle brodne kar mellem syns stederne men det betyder sku da ikke at alle er sådan som du åbenbart opfatter det...kan så fortælle dig alle de syns steder jeg har været ved i sønderborg bliver undersøgt af FDM ofte (dvs nogle gange om året)

• #52   14. nov 2014 De får os en melding hos os, når de kommer og tjekker.. Går gennem byen som steppebrand at de er i nærheden..
    Hvor meget stretch har du på da?

• #53   14. nov 2014 har ikke bil, er der ingen grund til er ansat som chauffør og har bilen hjemme hvis der skulle være noget hvor jeg skal bruge bil...skrev så også hvis altså bare et eksempel...af hvad jeg ved er der kun 3 steder i sønderborg by og de er alle medlem af FDM og bliver derfor tjekket ofte...de må ikke tjekke op omkring private der ikke er medlem, de er trods alt kun en organisation ikke en dømmende kraft.

• #54   14. nov 2014 Ok.... Derfor er stretch stadig ikke lovlig...
    Så tager vi lige den igen med en hel børnehave der bliver majet ned: Jamen du har jo stretch dæk på, de er sprunget..
    Den var jo synet med det.?

• #55   14. nov 2014 ej nu må du lige skrue lidt ned for dramaen der ku ske, den slags kan ske for alle dæk om det er stretch eller ej, lige som alle hjulbolte ku knække samtidig på samme hjul. det er alt sammen hypotetiske teorier.
    der står intet lovmæssigt om tyrestretch i detailforskrifterne

• #56   14. nov 2014 RM
    Fordi bilen er synet med dem på gør det ikke mere lovligt.
    Biler med eftermonteret xenon går også igennem syn, det er heller ikke lovligt.

Politiet giver bøder for tyrestretch.

• #57   14. nov 2014 Der er en liste for det med dem dæk, leder efter den nu!!

• #58   14. nov 2014 xenon er der så også klare regler for hvornår det er lovligt og hvornår ikke. så kører du til syn med det uden du har det der lygtevask så er man sku også for dum.. men det ændrer da ikke på at det ikke stå i detailforskrifterne,

• #59   14. nov 2014 Vigtigt at vide om syn!

Hvis du ikke oplyser om ændringerne ved syn, er ændringerne ikke godkendt, og dermed er bilen ikke lovligt synet.

Rm der står på trafikstyrelsen, at dækket skal passe til fælgen. Det gør et stretch dæk ikke.

• #60   14. nov 2014 fandt lige det her her.

Detailforskrifter for køretøjer wrote:
    8.02 Hjul

8.02.001 Generelle bestemmelser

(1) Dæk, fælge og hjullejer m.v. skal være ubeskadigede.

8.02.002 Dæk

(1) Dæk

a) Skal have en bæreevne mindst svarende til køretøjets tilladte akseltryk og være beregnet til mindst køretøjets tophastighed.

b) Skal være af dimension og udformning svarende til fælgen.

c) Skal tydeligt og holdbart være mærket med dimensionsbetegnelse og fabrikantens og/eller regummieringsfirmaets navn eller varemærke.

d) Skal på køretøj med størst tilladt hastighed på over 30 km/h tydeligt og holdbart være mærket med bæreevne- og hastighedsangivelse.

(2) Mønsterdybden skal på køretøj med størst tilladt hastighed på over 30 km/h være mindst

a) 1,6 mm for køretøj med tilladt totalvægt på højst 3.500 kg

og

b) 1,0 mm for køretøj med tilladt totalvægt på over 3.500 kg.

Mønsterdybden måles i hovedmønsteret, hvorved forstås de brede riller i slid-banens midterste del, der dækker ca. 3/4 af slidbanens bredde.

(3) Dæk, for hvilke der er krav om mindst 1,6 mm mønsterdybde, skal være forsynet med slidindikatorer (TWI).

Slidindikatorer skal give visuel advarsel, når mønsterdybden i hovedmønsteret er reduceret til 1,6 mm.

Slidindikatorer skal være anbragt i tværgående rækker i slidbanens hovedmønster.

(4) Oppumpningstrykket skal være i overensstemmelse med det af køretøjsfabrikanten foreskrevne, dog højst 9 bar.

(5) Der skal på samme aksel anvendes dæk af samme dimension og type bortset fra dæk til midlertidig brug.

(6) Dæk opdeles i typer, afhængig af opbygning og anvendelseskategori

a) opbygning:

- radialdæk

- diagonaldæk

b) anvendelseskategori:

- almindeligt dæk (uden »M+S»-mærkning)

- terræn- og vinterdæk (med »M+S»-mærkning)

- dæk til midlertidig brug (nød-reservehjul).

(7) Enkeltmonterede dæk på aksel med tilladt akseltryk på mere end 8.000 kg skal være radialdæk.

• #61   14. nov 2014 B er svaret

• #62   14. nov 2014 Ja, lige præcis........

• #63   14. nov 2014 Er vi ved at være nået til enighed så..? smiley
    Måske et af de få indlæg her på galleriet hvor det gjorde det....

• #64   14. nov 2014 holder stadig fast i at en bil der bliver synet med de dæk monteret, som jo bliver set efter ved et syn og de så går igennem så er bilen fandme da lovlig...det er da vel logik for perle høns??

• #65   14. nov 2014 Læs igen

Vigtigt at vide om syn!

Hvis du ikke oplyser om ændringerne ved syn, er ændringerne ikke godkendt, og dermed er bilen ikke lovligt synet.

En synsmand kan "overse" små fejl, men det gør det ikke mere lovligt af den grund.

• #66   14. nov 2014 Mener Fredslunds herindefra fik en bøde før strækdæk. Så det er ikke lovligt.

• #67   14. nov 2014 stretch dæk overser man da ikke, det er ikke lige frem en lille ting. fælgekanten er jo ret tydelig.
    btw. læste det skam også.

• #68   14. nov 2014 Jeg køre med 205/50-17 på en 8" fælg.
    http://bil.webgallerier.dk/album/fuldskaerm/428/2135175-oz-opera-8x17-paa-vectra-c

Det passer lige.

• #69   14. nov 2014 Fik synet en traktor for lidt tid siden, men uden advarselstrekant, ham skrev det heller ikke i? Det var stor blank rør uden lyddæmper.. Så er det pludselig os lovlig?
    Der er ingen refleks i mine baglygter på min sure golf, og heller ikke ekstra klistret på, ingen anmærkninger, så de pludselig lovlige?
    Nu må du sgu lige spænde hjelmen altså...
    Hvor tit er du til syn med biler RM?

• #70   14. nov 2014 jimmi a
    bare fordi du har haft de oplevelser behøver andre jo ikke være det...men nu prøver vi en anden vinkel, uanset hvilke ting du har på bilen ved syn og den går igennem, så er selve bilen da lovligt kørende.

• #71   14. nov 2014 Whatever.......

• #72   14. nov 2014 RM nej det er den ikke
    Claus har vist dig at den netop kan være ulovlig selvom den er synet.
    Synsmænd laver fejl, og der er kun en der få bøden, den med den ulovlige bil.

• #73   14. nov 2014 Den fiser ikke ind..
    Han kommer selv med en direkte lov om de dæk.. Får forklaret af flere forskellige han er fejl på den, giver os ret.. kommer med, at han har overværet det...
    Men alligevel kom den #64....
    Så er man det, man kalder fortabt...

• #74   15. nov 2014 min fejl skrev forkert tidligere, jeg overværede et enkelt syn pga jeg ventede på og komme til et omsyn..da nævnte ham der jede bilen at der var ændringer bla. stræk dæk og gevind undervogn begge ting blev så noteret på computeren og så vil jeg mene at hvis det er noteret så er det vel lovligt, det skriver claus m selv i #65 at hvis man ikke selv nævner ændringer så kan det jo ikke blive godkendt...ikke sandt?

igen undskylder jeg for min egen fejl ved og glemme den detalje.

• #75   15. nov 2014 Amen hvor meget "stretch" snakker vi så lige om?
    Hva står der så under konstruktive ændringer?
    Stræk dæk: (pågældende størrelse)
    Det kan ikke ha været meget da, når de har retningslinjer at gå efter, og han direkte nævner at de skal kigge på det....

• #76   15. nov 2014 så tæt stod jeg altså heller ikke så jeg kunne høre det, men kunne da se det ikke var helt vildt meget, ville nok kalde det for nydeligt smiley han nævnte det vel af den årsag at han var træt af og blive stoppet og fik bøder pga de dæk var monteret på den måde og det så nu er lovligt går jeg ud fra når det er registreret ved syn af bilen..eller tager jeg fejl af det?

• #77   15. nov 2014 Så skal der stå specifik hvilke fælge og hvilke dæk der er monteret! Ellers kan han jo fyre den af, og så bare hive papirerne op..
    Og så kan det ikke ha været mere end for eksempel TS har lagt op som billede...

• #78   15. nov 2014 det han havde var ca det samme som i eksempel #8 som copycat lagde ud.

• #79   15. nov 2014 Det heller ikke ret meget....
    Men stadig ikke lovlig, og burde syns manden også vide!!
    Virker umiddelbart som om det er DIN syns mand der er det brodne kar her, når han direkte skriver i papirerne at noget ulovligt er lovlig.. Men kunden kan stadig få bøder, selvom syns manden har skrevet det i papirerne, gør det i lige netop det her tilfælde stadig ikke lovlig!

• #80   15. nov 2014 jimme a
    du gav da ham ret i der skrev at hvis det er registreret/godkendt ved syn og skrevet ned og alt det der, så er det lovligt.
    så hvad er der lige galt nu? var ren og skær tilfældigt jeg kørte til den synshal kunne også have været en anden.

• #81   15. nov 2014 Er det svært at stave mit navn?
    Det et ret almindeligt....
    Har ikke givet nogen ret i at noget er godkendt, når det er skrevet i papirerne, det gør ikke tyre stretch lovlig for helved....

• #82   15. nov 2014 en stave fejl..værre er det sku ikke!!!
    hvis du nu kører til syn og du har fået momteret gevind undervogn og stretch og han godkender lortet og lad os så sige det er ved FDM som du skrev det ville de aldrig godkende ergo den lovmæssige side er i orden.
    hvis loven ikke er brudt, så er der for fanden ikke noget og komme efter. og husk nu det er hypotetisk opsat!!!

• #83   15. nov 2014 Iorden så...
    Den er jo brudt, de har ikke styr på det, stretch er ikke lovlig, de vil til at gi klip for det..
    Som jeg skriver i #77 Så skal der være fælg mål og dæk mål, og så har den sikkert været inde for tolerance, i deres skema, hvis de da overhovedet har kigget på den..
    Måske de har hjulpet en "trofast" kunde...
    Stretch er ikke lovligt for helved....

• #84   15. nov 2014 hvis den er indenfor tolerancen på den pågældende bil, så kan du da ikke få et klip for det!!! de tolerancer er der jo for at man kan ændre på fæle og dæk så de stadig passer til lovkravene for den pågældende bil.

• #85   15. nov 2014 Sagde os kun de er begyndt at snakke om det....... sorry....
    Ja, der er også tolerancer for hvor brede og hvor meget man må ændre ET målet, og det er ikke kun lov, men også fra fabrikantens side af... Men fordi der er plads til 9 tommer bag på (nu tager vi lige en gengs bil) en golf 2, og de stikker 5mm udover, så bliver det ikke lovlig af at jeg sætter "forkerte" dæk på, stretch, så dækket stadig er inde for mål....

• Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    jul 2005

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 6
    #86   15. nov 2014 R M er du fatsvag

• #87   15. nov 2014 RM

Klip...?
    Nu er du vidst helt gal på den.

Ved du overhoved hvad man får klip for..?

• #88   15. nov 2014 #87
    var så ikke mig der startede ud med og skrive om klip...ja selvfølgelig ved alle sku da der har har kørekort!!
    jimmi a
    ja det er jeg skam godt klar over at tolerancen er ud fra lovkravene men også dem fra bil producenterne.
    det har ikke en skid med fatsvag og gøre, hvis det kan lade sig gøre og få stretch indenfor de pågældende rammer, så må i fandme da ku se at det er lovmæssigt i orden.

• #89   15. nov 2014 Men de rammer der er, tillader jo ikke stretch...
    Længere er den ikke....

• Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    jul 2005

#90   15. nov 2014 R M er jo en bbs fælg.

• #91   15. nov 2014 det er stort set umuligt og vide ud fra alle biler der er på markedet.

• #92   15. nov 2014 hvad snakker du lige om jesper?

• #93   15. nov 2014 "Detailforeskrifter for køretøjer...."
    8.02.002 Dæk
    (1) Dæk
    a) Skal have en bæreevne mindst svarende til køretøjets tilladte akseltryk og
    være beregnet til mindst køretøjets tophastighed.
    »«b)Skal være af dimension og udformning svarende til fælgen.

Der henvises til STRO, så kan man købe sig en bog og slå det op...

http://www.dbfr.dk/wss/index.asp?page=12847

• #94   15. nov 2014 Hvad er umuligt at vide med alle de biler der er på markedet?
    Om stretch er lovlig eller hvordan?
    Er det sådan at hvis der er over en hvis procentdel der har det samme, så er det pludselig lovligt?

• #95   15. nov 2014 Jeg plejer bare at måle breden indvendig imellem fælg kanterne.

På mine 8x17 er der 200mm så der på her jeg sat nogle 205/50-17.
    Det passer rigtig fint, dækket sidder stramt på fælget og bilen køre meget bedre.
    Mine vinter hjul køre jeg på 205/55-16 på en 7x16", det køre af helvede til, det var helt slemt da de sad på nogle 6,5" stålfælge det var jo nærmest balon dæk.

På en 7x15" måler ca 180mm så dem ville jeg smide nogle 185/50-15 på.

Denne monterings måde har jeg aldrig haft problemer ved syn eller når jeg er blevet holdt ind ude på vejen.

profilbillede
  • #96   15. nov 2014 Har lige hentet den side, der er gratis i det link du henviser til Mikkel j, der står direkte hvilke dæk der passer på hvilken fælg.. ikke nogen af dem man forbinder med stretch ligefrem. .

• #97   15. nov 2014 ja du skriver ligefrem jimmi a, så er du da heller ikke sikker på det du skriver...

• #98   15. nov 2014 En talemåde for helved...
    215 på en 5,5 tommer er ikke ligefrem stretch vel?!!

• #99   15. nov 2014 nej har jeg da skrevet noget om det da.
    off topic et kort øjeblik, spacere er da ulovlige og ikk?

• #100   15. nov 2014 Hvor kommer spacer nu ind i billedet?

• Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    jul 2005

#101   15. nov 2014 OFF topic??? Spacere ???? Ligefrem ?????

• #102   15. nov 2014 tænkte bare lige på det, mener jeg læste engang at sporvidden ikke må ændres mere end 2 mm til hver side. og så har det jo en nær beslægtning til emnet.

• #103   15. nov 2014 Jo spacere er ulovlige...
    Ligesom stretch...

• Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    jul 2005

#104   15. nov 2014 Korrekt jimmi a. Godt du fatter noget i forhold til visse andre

• #105   15. nov 2014 jesper S
    hvis du ikke har noget seriøst og tilbyde til emnet, så lad da for fanden være med og skrive!!! og tak jimmi smiley

• Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    jul 2005

#106   15. nov 2014 Du spørg og spørg og får masser af svar. Men fatter ikk en skid. Du er dygtig RM

• #107   15. nov 2014 hør her makker, 1 har ikke spurgt om noget, har kun skrevet meninger!! 2 jimmi har givet mig ret tidligere at hvis det er inden for de rammer der er fastlagt er det fandme da lovligt..det har du og jimmi og andre jo prædiket om i de sidste mange indlæg. 3 ja da helt klart mig der er forkert på den.!!

slut herfra !!

• #108   15. nov 2014 http://www.bilgalleri.dk/forum/generel-diskussion/1060851-tyrestretch___no_go_

Det var den Claus m havde lagt op, samme som her. Det link jeg snakkede om...

• #109   15. nov 2014 tommer / Min / Stand / Max.
    5 / 155 / 175 / 185
    5½ / 155 / 185 / 195
    6 / 165 / 185 / 205
    6½ / 175 / 195 / 205
    7 / 185 / 205 / 215
    7½ / 195 / 215 / 225
    8 / 205 / 225 / 235
    8½ / 215 / 235 / 245

• #110   16. nov 2014 Hvor har du de tal fra? smiley

• #111   16. nov 2014 De kommer fra en smart forum. Men jeg har brugt listen til når jeg montere dæk. Tag altid den mindst størrelse der passer til den fælg jeg vil ha dæk på og altid med kant beskytter

Kommentér på:
Tyrestretch eller ikke ?

Annonce