{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E60 UDSTØDNING
  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #1   22. nov 2014 Det skal vel også være noget der ser lidt stilet ud mht. afgang? Tænker at sådan en stor rund afgang ville ødelægge udseende på sådan en fin E60.

• Firat K
    Firat K Tilmeldt:
    okt 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #2   22. nov 2014 Det kan du nu godt ha ret i..
    Men kan det ikke lade sig gøre uden at ødelægge udseendet?

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#3   22. nov 2014 Var det mig der skulle have noget andet på, ville jeg gå efter en af de "flade" afgange, hvis du forstår.

• Firat K
    Firat K Tilmeldt:
    okt 2014

#4   22. nov 2014 Nej, hvad mener du ? smiley altså nærmest ingen lyd ?

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#5   22. nov 2014 Nej det var nu mere stilmæssigt jeg tænkte smiley

• Firat K
    Firat K Tilmeldt:
    okt 2014

#6   22. nov 2014 Jo, det er da heller ikke slemt, men her forleden hørte jeg en e39 med den vildeste "Harley Davidson lyd", at jeg bare lige måtte høre om det var muligt at få sådan en lyd ud af bilen, uden at leje med bilens udseende, og så indenfor rimelighedens grænser hvad angår penge. smiley

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#7   22. nov 2014 Må næsten have været en 540i (eller større) som er med V8. Tvivler på at du får sådan en 6'er til at få samme lyd. Men der må da være en BMW nørd herinde der ved noget om det.

• Firat K
    Firat K Tilmeldt:
    okt 2014

#8   22. nov 2014 Det var ihvertfald hvad jeg håbede på :), ville bare høre om det kunne lade sig gøre ved måske at skifte udstødnings systemet ud med noget sport af en art... og hvilket. smiley

• #11   22. nov 2014 kan anbefale Supersprint udstødninger bruger dem på min egen privat bil , samt på teamets racerbiler da de gerne har den bedste effekt udover god lyd, jeg har for ikke længe siden monteret en komplet Borla udstødning på en kammerats m5 , og den var mere stille end den originale M5 udst , så borla er et no go og noget opreklameret crap for at sige det ligeud ...

http://www.supersprint.com/en/IT/default.aspx

• Firat K
    Firat K Tilmeldt:
    okt 2014

#12   22. nov 2014 Skal lige høre Dennis J, skal alle 5 dele bruges eller kan man nøjes med en enkel ?

• #13   22. nov 2014 http://www.youtube.com/watch?v=ueego51pSyg

her er en e60 523 godt nok, men med supersprint bagpotte alene så vidt jeg kan forstå. dog med noget specielt luft filter værk på ...

altså potterne har gerne en god lyd alene , ihvertfald dem jeg har hørt irl , men har man pengene så vil jeg købe komplet , kan tilføje mit kostede 50000 for komplet udstødning ( manifold x2 race katalysatorer x 2 x-pipe og de 2 bagpotter ) , men lyden er alle pengene værd hehe

• Firat K
    Firat K Tilmeldt:
    okt 2014

#15   22. nov 2014 Jo den har en god lyd, men har ikke tænkt mig at ofre så mange penge hehe ;P.. Lige en sidste ting før jeg hopper i seng, det var mere en form for knæk lyd jeg gerne ville havde haft.. Men det måske en noget større motor der skal til ?

• #16   22. nov 2014 kender ikke lige til "knæk" lyd smiley er det mon lyden af v8 du tænker på ?

se evt den video jeg har lagt op af porsche og bmw , spol til 47 sek og fortæl om det den "knæk" lyd du tænker på ?

• Firat K
    Firat K Tilmeldt:
    okt 2014

#17   22. nov 2014 Jo, tror nu nok det var sådan en lyd.. Nå men tak for din tid Dennis J, tror jeg fik de svar jeg ledte efter smiley

• #18   22. nov 2014 selv tak smiley godnat hehe

Kommentér på:
BMW E60 UDSTØDNING

Annonce