{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

Eftermonteret xenon Passat 3bg {{forumTopicSubject}}

Go aften, har lige
Monteret noget xenon på min Passat 3bg variant fra 04, men det opføre sig noget mærkeligt nu,
Monterede venstre side og checkkede a det virkede, og det gjorde det, så Monterede jeg højre side og checkkede, men der tændte
Den venstre ikke, vis jeg så tog den højre fra så virkede den venstre igen?
Har en kammerat med en bil magen til som gør akkurat det samme, hvordan faen kommer vi lige over det problem?

Forhånd tak,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eftermonteret xenon Passat 3bg
  • #2   25. nov 2014 Lygterne er nogle uoriginale jeg har købt med linser i netop til formålet, så
    Klap du bare hesten..

• #5   25. nov 2014 Manze - Smeden så længe de lygter ikke et D mærket så er det dig der skal klappe hesten og ikke montere noget der kan blænde andre.

• #6   25. nov 2014 Ja fordi uden lygtevask så
    Brænder det simpelthen bare så
    Vildt!, men er egentlig ik interesseret i din smålige mening, sku bare høre om nogen vidste hvordan man kom problemet til
    Livs.

• #8   25. nov 2014 Er det kun med tænding på at den gør det eller også når bilen er tændt ?
    min tidligere passat gjorde den også sådan når der var tænding på men når jeg tændte bilen så var der lys i begge
    En mekanikker fortalte mig så at det var fordi på modellen at stellen til lygter ikke var for god og man kunne gøre det bedre , om det passer aner jeg intet om ,gjorde ikke mere ved det da min virkede så snart man tændte for bilen

• #9   25. nov 2014 VAG
    Ja det er også når bilen er startet

• #10   25. nov 2014 Xenon laver rigelig varme til a koge sneen af, har haft det på mange biler,

Ja det er godt du jeg har styr på det;)
    Moijn dó

• #11   25. nov 2014 Det gjorde det på min bg'er også, og fandt frem til at det var stellen til lygterne der var rusten omkring bolten, så skiftede bolten, så kunne de tænde, men på kørelys så blinkede de.. Så satte jeg et arbejdsrelæ på og så virkede det smiley

• #12   25. nov 2014 Hej
    spændingsfald fra kontakt til lygter samt på stelforbindelserne forårsager lige netop det som du beskriver -
    I øvrigt er MIN mening at det burde være totalt forbudt at sælge sådan noget som ikke kan monteres så det er lovligt - loven siger 3 ting skal være opfyldt nemlig at langt og kort lys skal være seperat - der Skal være lygtevasker (skit og møg spreder lyset helt vildt) og der SKAL være automatisk niveau regulering - men det er jo ikke bare lige at montere så det er lovligt - derfor får man også en KRAFTIG bøde når politiet stopper en med sådan noget !!!!!!
    polobjørn

• #13   25. nov 2014 Et arbejdsrelæ, hvad er det helt præcis?

• #14   25. nov 2014 Et relæ der lukker strøm direkte fra batteri når det aktiveres smiley

• #15   25. nov 2014 Okay, hvor satte du den henne?

• #16   25. nov 2014 Købte et kit på nettet der passede til det xenonkit jeg havde. Det passede lige i stikene fra balasterne. Og så skulle det skrues på en stel og på batteri, og der skulle et lille stik ben ind i stikket til pæren. Tror faktisk jeg har et nyt liggende endu jeg købte samtidig med et andet xenonkit til nogle arbejdslamper jeg lavede om på smiley for så kan jeg smide et billede af det smiley men undskyld. Som de andre siger lad vær! Jeg blev stoppet så sindsyg mange gange med mit på min bg. Har nok betalt 6-8000kr i bøder indtil jeg valgte at pille det af. Blev taget 2 gange på en uge, begge gange var den samme betjent der, med en anden makker.. Drop det og købe en bil med det på smiley

• #17   25. nov 2014 Du må meget gerne lige sende et billed,

Vi bøvler ik så
    Meget med betjente herude smiley
    Og stiller det så langt ned a det ikk genere

• #18   25. nov 2014 ja men hvis du stiller det længere ned så vinder du jo ikke noget på det fordi at det er stillet så langt ned... hvis du endelig så gerne vil have xenon så køb dog da bare nogle originale xenonlygter og sæt nogle adaptere på...

Kommentér på:
Eftermonteret xenon Passat 3bg

Annonce