{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.402 visninger | Oprettet:

Læderkabine i Polen {{forumTopicSubject}}

Hej.
Er der nogen af jer der har erfaringer med læderkabine fra Polen.
Jeg har talt med en fra Polenrep.dk som kan tilbyde en læderkabine til en del under hvad den koster her hjemme. Jeg vil dog ikke have sådan noget sjusk.

Evt en der har billeder af hvad der er blevet lavet ville være en stor hjælp.

Håber i kan hjælpe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Læderkabine i Polen
  • #1   8. jan 2015 Spørg ham der tilbød dig læderkabinen om eksempler på deres arbejde...

• #2   8. jan 2015 Ja der er 3 billeder i dårlig opløsning.

Det kan lige så godt være en arkiv fotos eller færdig syet skabeloner til en almindelig model.

Og det er kun sæder.

Ville gerne høre erfaringer med evt holdbarhed og pasform samt læder unormale steder som midterkonsol og solskærme

• #3   8. jan 2015 Som jeg skrev, SPØRG ham, om han har nogle "nye" billedere eller andet for du kan bedømme arbejdet, evt kundebilledere han har fået sendt efter de har fået deres kabine?

• #4   8. jan 2015 og som jeg skrev SÅ FORTÆLLER DET IKKE MEGET OM HOLDBARHEDEN

• #5   8. jan 2015 Hvad med din ret til at kunne reklamere over arbejdet der er udført ?
    Jeg gjorde det ikke, for gids fandme ikke fise til Polen for at reklamere over noget.

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.886
    #6   8. jan 2015 køb en brugt herhjemme

• #7   8. jan 2015 HansZafiraOPCHald. Det har du selvfølgelig ret i. Jeg kan dog spare ca 20.000,- ved at køre til Polen. Det skal jeg lige overveje smiley

Finn J - Det findes ikke. Den er kun lavet i baby gylp/dårlig mave beige. og skal sendes fra japan eller usa så det bliver hurtigt dyrt. Plus jeg gerne vil have kryds syninger og mørkebrunt / mocca farvet inklusiv ny himmel og gulv i sort og sort læder instrumentbord. Nyt læder på midterkonsol og andre fede detaljer.

Jeg er meget glad for mine sæder så ønsker ikke at skifte dem med andre modeller. smiley

• #8   8. jan 2015 holdbarheden er næsten umuligt at svare på, dem jeg kender der har fået syet lædersæder i polen er folk med liebhaverbiler, veteranbiler og ikke familiebiler der bliver brugt hårdt dagligt. Men pasform og kvalitet når man sre og mærker på sæderne er helt fin , på dem jeg har set.

• #9   8. jan 2015 Uddannede håndværkere i Polen er lige så gode som i andre lande, der hvor problemet er hvis nogen polakker TROR de er gode, og de så ikke er det, så har vi problemerne.
    Jeg har også kun hørt om tilfredse kunder, det er dog alle til amerikanerbiler der kun kører ca 1.000 km om året.

Kommentér på:
Læderkabine i Polen

Annonce