{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Carsten J
Carsten J
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 30

Ekstern Udst. MERE LARM {{forumTopicSubject}}

Hej drenge har en bil med normal udstødning intet vildt men ville gerne have den til at kunne larme mere men også vælge at nu skal den ikke larme, så mit spørgsmål går på er der nogen mulighed for at kunne skifte mellem den skal larme og ikke larme?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ekstern Udst. MERE LARM
  • #1   26. feb 2015 nogle firmaer sælger kits som hedder "exhaust bypass valve" som egentlig bare er et spjæld som leder røggassen ud af det ene eller det andet rør.. på den ene udgang har du så bare din dæmper.. og den anden kan du jo så have blæs til det fri eller hvad du nu finder på...

En anden mulighed er, at der er nogle firmaer som laver bagpotter der har sådan et indbygget spjæld som kan åbne op for fri gennemgang.. de er vist bare halv peberede... mener faktisk at nogle Corvetter kører med sådanne potter.

• Carsten J
    Carsten J Tilmeldt:
    nov 2014

#2   26. feb 2015 Hvor henne kan jeg finde noget af alt det du nævner? smiley

• #3   26. feb 2015 Du kan få Potter med "lyddæmpere" du kan pille ud og sætte i

• Carsten J
    Carsten J Tilmeldt:
    nov 2014

#4   26. feb 2015 Gerne så billigt som muligt smiley

• Carsten J
    Carsten J Tilmeldt:
    nov 2014

#5   26. feb 2015 Vil meget gerne kunne gøre det inde fra bilen af smiley

• #6   26. feb 2015 De systemer jeg nævner, kan du få til at fungere med en knap inde i bilen, men det er nok ikke en super billig løsning som du efterlyser... kvalitet koster.. du kan måske godt finde en eller anden fusker løsning men tjaaa...

Prøv at google "exhaust bypass valve" som jeg skrev.. der er flere firmaer der sælger dem..

• #8   27. feb 2015 En bagpotte med udskiftelig lyddæmper

Kommentér på:
Ekstern Udst. MERE LARM

Annonce