{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  H4 bi-xenon
  • #1   1. mar 2015 Skriger langt væk af ulovligt xenon smiley

    Lovligt, max 6000K E.godkendt. smiley


  • #2   1. mar 2015 Jeg er dum !!
    fordi jeg forstår IKKE hvorfor man vil montere sådanne lamper/lygter der "bare ser skide godt ud" men er uhyggelige for de modkørende hvis de er monteret i lygter som ikke er født til dem smiley
    ser tit spørgsmålet her (hvordan får jeg den blå farve som de andre har )
    i deres lygter (måske på en bil der er født med det) mange gange kan den der kører i bilen med dem jo heller ikke se noget fordi de lyser alle vegne undtaget på vejen foran bilen så jer er nok dum smiley
    polobjørn


  • Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

    Emner: 23 Svar: 514
    #4   1. mar 2015 Xenon i dine lygter er ikke klogt. Så polobjørn, enig!

  • #5   1. mar 2015 Det er da mange der har xenon i lygter der ikke er godkendt til det hvor det lyser fint og ikke blænder andre

  • #6   1. mar 2015 Ja. DE linselygter, justeret helt ned i jorden. Virkelig trafiksikkert, når lyset står lige ned i jorden smiley

    Syntes du skal tage 8000K, så er der størst chance for at Politiet stopper dig, og beder dig om at pille dit lort af med det samme og kvittere dig 1500.- pr. pære. smiley


  • #7   1. mar 2015 dyhring: tak for det konstruktivt og voksne svar, god søndag

  • #8   1. mar 2015 Det er sådan realiteten ser ud. Du spørger, vi svarer. Mit svar er derimod det du vil opleve. Dine lygter har ikke DE linse, så lige meget hvordan du end stiller dem vil de blænde, og så bliver du også stoppet, lige meget hvad kelvin du vælger. smiley

    Så går de lige resten af bilen igennem, og opdager at din bagpotte, tonede baglygter & dit US light heller ikke er lovligt smiley

    Dertil, så har din bil aldrig kunne leveres med OEM xenonlygter fra fabrikken, så møder du en betjent der er bare lidt bilkyndig, stopper han dig også selvom du montere linse lygter, og justere dem ned i jorden så de blænder mindst muligt.

    Det er den verden man lever i med ulovligt xenon, om du kan lide det eller ej. Xenon er noget der er forbeholdt biler lavet med det fra fabrikken af. smiley


  • #9   1. mar 2015 Jo jo men nu var mit spørgsmål jo ikke om du syntes det er en god ide eller ej men blot et spørgsmål og farven så dit svar er fuldstændig irrelevant

  • #10   1. mar 2015 Svare da på dit spørgsmål om farven flere gange, hvis du altså kan læse både mellem og på linjerne. 6000K har du mindre risiko ved at blive stoppet med ulovligt xenon, men i dit tilfælde vil du med garanti blive stoppet alligevel.

    Jo højere kelvin du går, jo mere lysudbytte taber du. Derfor der ingen xenon godkendte pærer er over 6000K som max. Med dine lygter vil lyset ryge i alle mulige uønskede retninger, så det bliver ikke bedre at kører med heller. smiley

    Hvis du bare vil have blåt lys, så vil jeg anbefale dig nogle Osram Cool Blue Hyper, såfremt du kan få dem. Det er også halogen pærer, der lyser tæt på 6000K, som også er ulovlige, men de er til at kører med, da dine lygter er lavet til halogenlys. Ikke xenon lys smiley


  • Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

    Emner: 23 Svar: 514
    #11   1. mar 2015 Nicolai
    Nu er det jo heller ikke dig, som bliver modkørende trafikant og blændes af dine ulovlige xenonlygter.


  • #12   1. mar 2015 Dyhring har kørt med osram cool blue Extreme og de giver også et flot lys i den farve jeg ønsker, men de holder bare ikke særlig længe og til en pris på 300-400kr for et sæt pære bliver det hurtigt en dyr fornøjelse. så det er derfor at jeg har kigget på xenon da man kan få et kit til 300-500kr og har bare hørt at xenon pære holder meget længe.

    Xenon er bestemt ikke et must for mig men vil bare gerne have den flotte farve i længere tid og til en ordentlig pris


  • Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

    Emner: 23 Svar: 514
    #14   1. mar 2015 Siger musti med en pug smiley

  • #15   1. mar 2015 Hellere godt lys end flot lys! Kører selv med Nightbreaker Unlimited i både nærlys og fjernlys. Har dog monteret Cree dioder i positionslysene og tågelygterne, da det så "ser godt ud" når man bruger det som kørelys i dagtimerne. Har mødt politiet et par gange og de har ikke villet gøre noget ved det, og den gik da også lige igennem synshallen uden kommentar :o)

  • Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

    Emner: 23 Svar: 514
    #17   1. mar 2015 Musti, men den er stadig fransk xp

  • Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

    Emner: 23 Svar: 514
    #19   1. mar 2015 Sushi er godt og franske kartofler smiley

  • #20   1. mar 2015 Nicolai, hvis det koster 3.000.- for sådan en omgang ulovligt xenon af Betjentene, så kan du skifte de Osram pærer mange gange for de penge smiley

Kommentér på:
H4 bi-xenon

Annonce