{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.402 visninger | Oprettet:

Lygte / pærer justering efter pærerskift hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har været ude og købe OSRAM Cool Blue Intense (H7 og W5W) og jeg er super glade for dem.
Jeg har dog bare den problem at venstre pærer lyser helt ekstremt ift. højre pærer.
Jeg har efterfølgende fundet ud af venstre pærer sidder helt forkert og nærmest vender op ad. (Jeg har ikke selv sat dem i)
Det er virkelig som om jeg konstant kører med det lange lys, selvom det er det normale kørelys som lyser.

Er det muligt at pæreren evt. er defekt siden den lyser så ekstremt?
eller skal jeg ud til en peugeot mekaniker for at få et justeret? smiley

Kom gerne med forskellige bud.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lygte / pærer justering efter pærerskift hjælp
  • #1   4. mar 2015 Har været ude for at en H7 pære simplethen vente forkert i soklen, så den lyste ned i jorden. Sammelignede med en anden, og der var forskel. Skiftede den så ud, og problemet var løst. Så det kan godt ske. Men ved ikke om det kan få dem til at lyse opad, har kun oplevet at det lyste lige ned foran.

• #2   4. mar 2015 Jeg håber da ikke jeg skal nye pærer... smiley

• #3   4. mar 2015 En H7 er en H7 uanset om den hedder Osram blue tec eller noget helt andet, soklen den har, er den samme og hvis den lyste korrekt før pæreskift, skal den også lyse korrekt efter, ellers sidder pæren ikke ordentligt.

• #4   4. mar 2015 #Torpedo - Pærerne har lyst rigtigt førhen inden jeg fik dem skiftet, men bagefter ser det forkert ud.
    Er vi simpelthen ude i at pærerne var sidder forkert??

• #5   4. mar 2015 Netop. Og som sagt, jeg har haft en pære på lastbilen hvor soklen var drejet 180 grader, så den ikke vendte korrekt ift. lygtehuset.

En H7 pære kan kun vende på een måde. Så hvis den sidder rigtigt, men lyser forkert, kan den sagtens have fået en defekt under produktionen.

• #6   4. mar 2015 Jeg håber ikke pæreren er defekt.. Jeg kan nok ikke få dem refunderet nu. smiley
    Det kan jo også være lygtehuset som sidder forkert eller???

Nogen som kan hjælpe istedet for jeg skal give den krig hos peugeot? smiley

• #7   4. mar 2015 Ej come on, det er altså ikke raketvidenskab. Hvis lygten er defekt fordi du skifter en pære, så er der sgu noget galt med måden du skifter på.

En H7 pære er en H7 pære, så sæt da en gammel pære i og se om den lyser normalt, sammenlign evt. din nye pære med en gammel, som sagt, nu for tredje gang, så kan der altså ske fejl i produktionen der gør, at pæren vender forkert i forhold til soklen. Sværere er det altså ikke, og selvfølgelig får du pæren refunderet, hvis der er fej på den.

• #8   4. mar 2015 Pæren må kun vende på 1 måde, ellers giver den forkert lysbilled.

• #9   4. mar 2015 Det er ikke mig selv som har sagt dem i. derimod en kammerat.
    Men jeg må prøve sætte de gamle pærer i og se om den stadigvæk driller!

• #10   4. mar 2015 Så lad din kammerat til at gøre det ordenligt. smiley ja prøv selv at pille ved det. Det kan kun blive godt igen!

Kommentér på:
Lygte / pærer justering efter pærerskift hjælp

Annonce