{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
426 visninger | Oprettet:

Ny ballast ting ting til xenon. {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

En af mine ballast ting ting var defekt. Nu har jeg modtaget en ny. Troede der var 2 med. Men fik kun. Den har jeg så monteret. Der sidder 2 forskellige ballast til. Men de er begge to 55W.

Men den nye ballast jeg monterede. Slukker for xenonen når jeg køre. Men når bilen holder i tomgangen. Inden jeg køre. Så lyser den fint. Kun når jeg begynder at trille. Så slukker den ene. Den med den nye ballast.

Jeg har fornylig monteret relæ som jeg fik med til mine forlygter Angel eyes.

Hvad kan det være siden den går ud. Er det en defekt ballast jeg har modtaget eller andet.

Tusind tak på forhånd.
Rigtig god dag.

// Can

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny ballast ting ting til xenon.
  • #1   13. apr 2015 Den der står bought. Det den jeg har nu. Annoncen under den. Er dem jeg fik med som kit. Da jeg købte xenon lys.

profilbillede
  • #2   16. apr 2015 Jeg ville prøve at bytte rundt på dem hvis jeg var dig... Og så se om fejlen så sker i modsatte side.

Dog forstår jeg virkelig ikke hvorfor du bruger 55W ballaster, og så i lygter som slet ikke er godkendte til det?? Den forhøjede UV-stråling smadrer parabolen og du blænder andre i trafikken. 35W er for det meste ok i sådanne lygter men 55W er farligt. Jeg ville helt klart anbefale dig at skaffe 35W istedet.

• #3   16. apr 2015 De holder rigtig godt. Desuden er det kinesisk billig lort som ikke engang er kraftig. Men tror jeg anskaffer mig en Philips xenon kit.

Kommentér på:
Ny ballast ting ting til xenon.

Annonce