{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.539 visninger | Oprettet:

Folie - ebay {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg overvejer at købe noget billigt folie hjem fra ebay, bare for at prøve det for sjov, som så mange andre..

Har I evt. nogle nyttige links til billige folie, som I selv har haft gode erfaringer med?

Har selv set på det her:

http://www.ebay.com/itm/Auto-3D-Carbon-Folie-Silber-Grau-LUFTKANALE-Car-Wrap-BLASENFREI-4-59-m-/381097181957?pt=LH_DefaultDomain_77&var=&hash=item58bb298305

PS. Skal også have erhvervet mig en varmepistol, skal man have en god én eller er en billig nok?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folie - ebay
  • #1   8. jun 2015 Jeg har selv købt noget lignende.. funker ret så fint.. MEN.. hav følgende in mente

1. Første gang påregn 2 x forsøg = dobbelt mængde folie
    2. Grundig rengøring det sted hvor de skal hæftes er altafgørende for success.
    3. Gå en tur i IKEA og køb nogle billige plasticbøtter / tallerkner.. de er formidable at øve sig på.. Junior fik da et fint carbon-spisesæt ud af mine øvelser, hehe
    4. Øv dig på et stykke, for at se hvor meget der egentlig skal til, før at det ødelægges.

Har selv en hår-tørrer til det.. sløv - men - så slipper jeg for at der går ild i det.. Overvejer selv en pistol til næste projekt, når jeg er blevet bedre til det.. jeg er selv langt fra proff.

• #2   8. jun 2015 Okay, det kun for at øve. Og er en hårtørrer nok siger du?

• #3   8. jun 2015 Jeg har købt en rulle billig Carbon folie på Ebay til 60kr og det virker ganske fint.

• #4   8. jun 2015 om en hårtørre er "nok" - er jeg ikke proff nok til at udtale mig om.. jeg kan dog sige, at jeg fik det til at spille ganske ok med at bruge en hårtørre..

DOG er problemet med en hårtørre, at den ikke leverer stabil varme.. det kan godt svinge lidt.. derudover kan hårtørren brænde sammen, hvis du bruger den i længere tid end det tager en skøge at tørre sit hår smiley

• #5   8. jun 2015 Okay, fint. Tak for input smiley

Aries Madness: Hvor meget var der i rullen og hvilke mål? smiley

• #6   8. jun 2015 Jeg vil anbefale en varmepistol. Arbejder med det til dagligt og en hårtørre er alt for sløv og ikke helt varm nok. Dog vil jeg anbefale at købe en kvalitet folie i stedet, da de er meget nemmere at montere end Kina folier. Husk kanterne skal varmes op til 60/90 grader når det er monteret. Dette gøres for at give folien en ny "hukommelse, da det eller vil ku slippe eller springe tilbage i sin første position.

• #7   8. jun 2015 Men hvis du skal bruge Carbon har jeg noget fra 3M i hvid og sort. Det koster dog 500kr pr. Kvm

• #8   8. jun 2015 Har prøvet sådan noget Kina folie og det er sådan okay.. meget sjovt at prøve og det sidder da også endnu her. At jeg så ikke er 100 meter mester kan godt ses :-P.

Købte kun billigt da jeg ikke gider ofre alverdens på min bil, så vil anbefale , at bruge bedre folie,hvis det er :-). Som øve folie er det fra Kina super.

Forresten brug en varmepistol det var besværligt med hårtørrer smiley

• #10   8. jun 2015 Ja, det er nemlig som øvelse, derfor Kina folie så det ikke koster smiley

• #12   9. jun 2015 Aries Madness: Er det, det som du har købt? Og er det ikke smalt, hvis man fx vil dække en hel kølerhjelm? smiley

• #13   9. jun 2015 Palle det ligner også rigtig meget det jeg har købt og jo det er smalt. Aner ikke om det er for at holde prisen nede. Det er i hvert fald fint til mindre ting smiley

• #14   9. jun 2015 Nej det kan sgu ikke dække en hel kølerhjelm smiley

24" bred og 60" langt

• #15   9. jun 2015 Nej, hvis man nu skulle det, så var man jo nødt til at ligge det i to eller tre, vil det blive pænt? smiley

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #16   23. jul 2015 Vær opmærksom på at de billigste folier, kan ødelægge lakken på bilen når du afmonterer det igen.
    Held og lykke med projektet og øv dig gerne på at indpakke nogle mindre ting, før du går igang med bilen smiley

/Kasper
    http://foliepartner.dk/

• #17   24. jul 2015 Det kan 3M, orafol, avery, hexis, arlon og APA også. Især ved omlakerede dele/biler

Kommentér på:
Folie - ebay

Annonce