{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.599 visninger | Oprettet:

Bjarne H
Bjarne H
Tilmeldt:
23. feb 2015
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19

Skraber på skærmkant. {{forumTopicSubject}}

HJÆÆÆLP. så er den gal , jeg har sat sænkning fjedre på min altea. 30 / 30 . men jeg fatter minus... den skraber på i højre side.. men ikke venstre.. jeg har sat 2 nye støddæmper på samtidigt. jeg har prøvet med 2 forskellige sæt dæk og det er fuldstændig det samme problem hver gang. jeg har prøvet at hive en smule i skærmen uden held. jeg har kørt med gummiklodser ( 1-2 stk ) jeg har faktisk købt et nyt sæt fjedre fordi jeg tænkte jeg havde købt for billigt , men det hjalp ligefedt. jeg er på herrens mark nu.. er der nogen der er meget kloger en mig.. jeg tænker kan det ha noget med støddæmperne at gøre.. de er nemlig ens ( altså der er ikke forskel på højre og venstre støddæmper.. ) eller er der... jeg er tæt på at sætte de gamle fjedre på igen da jeg snart har mistet tålmodigheden men så er den bare knap så fed at se på.. kørte først med 20" men skiftede til 18" og vinterfælge på 16 " lige fedt hjælper det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skraber på skærmkant.
  • #1   7. jul 2015 Camber på hjulene er nok ikke ens, du må til dækcenter og få en hjulmåling.

  • #2   7. jul 2015 Hvilket ET-mål har de forskellige fælge du har monteret?

  • Bjarne H
    Bjarne H Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #3   7. jul 2015 ok.. kan det gøre det tror du..
    smiley


  • Bjarne H
    Bjarne H Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #4   7. jul 2015 Allan , det har jeg ikke lige tjekket og det kan også være det,..... MEN så skulle den jo også gøre det i venstre side.. smiley og de sidder inden for skærmkanten på 18" dog næsten på 20"

  • #5   7. jul 2015 Det kan jo have en del at sige.. På en Altea skal ET-målet være i den høge ende. Fx. ET35 duer slet ikke.

  • Bjarne H
    Bjarne H Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #6   7. jul 2015 ok.. må lige tjekke.. smiley

  • Bjarne H
    Bjarne H Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #7   7. jul 2015 ET 48.. på 18 tommer.. det skulle da virke..

  • #8   7. jul 2015 Hej
    Al teknik er behæftet med en portion måltolerence
    Hvis dit dæk får på i den ene sider er det måske kun en kvart kuthår det drejer sig om.
    Er det ikke bare et rask ryk i den ene skærmkant, der gør forskellen?
    Ellers er det andre fææge med nogle ekstra ET mm uden at problemet istedet går på hjulkasser.
    Mvh KP


  • Bjarne H
    Bjarne H Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #10   7. jul 2015 øømm.... jaaa jooo.. men jeg har faktisk prøvet med skærmruller.. altså så på youtube.. 3 flasker 2 liters colaer med vand op under skærm og dæk og så en varmer på uden at ødelægge skærmen men det spillede heller ikk ( nok fordi jeg var lidt bange for at ødelægge skærmen ) men tror jeg starter med 4 hjulsudmåling og så se om det gir noget, gør det ikke det så må jeg ty til skærmudvider.. tak for jeres super og hurtig svar.. rart med folk der brænder for de ting her.. smiley

  • Bjarne H
    Bjarne H Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #11   7. jul 2015 så prøver jeg med 20" igen

    profilbillede
  • #13   7. jul 2015 Tommy, det ser vidst også ud som om, han er pænt ligeglad, med den bil (:

  • Bjarne H
    Bjarne H Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #14   8. jul 2015 jamen har også været inde og se de videoèr.. og ja de ligeglade med om man buler lidt her og lidt der.. bare dækkene ikke skraber på... det jeg så ikk... det skal gøres prof.. har som sagt prøvet lidt fordi der var flere der skrev på andre sites at det kun var en smule de skulle udviges.. men det duede ikke på min .. jeg varmede enda min skærm op og prøvede at sætte flasker ind under men det hjalp ikk , så må jeg få prof hjælp evt betale mig fra det.. smiley

Kommentér på:
Skraber på skærmkant.

Annonce