{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folie dip fælg
  • #1   16. jul 2015 hvis de ingen effekt skal have, hvorfor så ikk bar få dem malet.?

med mindre det er plastidip du tænker på, det holder så vidt jeg er informeret max 2 år..

• #2   16. jul 2015 har selv i dag malet en enkelt af mine fælge med sprayfolie, det billigste og nok også dårligste fra thansen. Det er utroligt tilgivende at arbejde med, dejligt nemt at påføre og dækker godt smiley holdbarhed ved jeg ikke, men har ikke hørt nogen brokke sig over at det falder hurtigt af synes jeg smiley

• #3   16. jul 2015 Det ville sgu være en skam at male de fine fælge sorte.. Du vil næsten ikke kunne se dem på afstand

• #4   16. jul 2015 Spray folie er noget værre lort at arbejde med både når det skal på og når det skal af. Og det er umuligt at holde rent!

• #5   16. jul 2015 ^^ der er en der taler for at holde sig vågen, uden at nævne navne smiley

• #6   16. jul 2015 Synes nu det var nemt nok at påføre, og er alt andet end god til at male, men har ikke fået hverken løber eller en grim overflade ? Men alting bliver vel bedre når man sætter en sagkyndig på sagen smiley

• #7   17. jul 2015 Se evt mine fælge de er dipped sort gloss

Så længe man behandler dippen som foreskrevet er det nemt at holde
    - Go ide at få varmet dippen op inden du bruger det for en pænere overflade, jeg smider selv dåserne i kogene vand et minuts tid.. ( OBS ikke noget jeg anbefaler, grundet explosion fare :-D)
    Sørg for at give minimum 6 lag, eller kan det være svært at få af igen
    - brug den anbefalede fælg rens og dip pleje.. og højtryksrenser kan du bruge uden problemer på dippede overflader

Vi dipper gerne dine fælge for dig smiley

Mvh
    Peter / getdipped.dk
    facebook.com/GetDipped.dk

Kommentér på:
Folie dip fælg

Annonce