{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.401 visninger | Oprettet:

Bjarne H
Bjarne H
Tilmeldt:
23. feb 2015
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19

hjul skraber på efter sænkning i den ene side. {{forumTopicSubject}}

så håber jeg er nogle der VIRKELIG kan hjælpe da jeg er totalt forladt for ideèr. har en Altea jeg har sænket. efterfølgene larmer den når jeg svinger til venstre. og nu ( inden jeres hjælp sætter ind ) vil jeg så sige at. jeg har skiftet støddæmper
skiftet tårnlejer
skiftet drivaksel ( dog i ventre side )
skiftet fjedre
skiftet dæk/ fælge 3 gang
4 hjulsudmålt den ( og fik at vide at min tårn lejer var gået derfor skiftede jeg dem )
men uaset hvad jeg har gjort , så lyder det som om den skraber på i højer side.. jeg har malet under skærmen og sat en hvis tus på dækket og kørt i cirkler for at se hvor den skaber på.. men der er INTET at se.. og mekanikeren siger også at den ikke skraber på dækket /skærmen.. så nu er jeg fuldstændig forladt for ideèr.. kan nogle hjælpe... PLEEAAAACE.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjul skraber på efter sænkning i den ene side.
  • #1   27. aug 2015 Har du tjekket om det er din inderskærme den skraber på?
    Havde en golf 4 der blev sporet på gammeldaws måde, der kunne højre hjul skrabe på bærearmen, det kunne ses på bærearmen og på følger indvendig smiley


  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #2   27. aug 2015 du skulle nok have sænket den i begge sider smiley ps; det behøver ikke være siden af dækket der skaber på.....

  • Bjarne H
    Bjarne H Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #3   27. aug 2015 finn... ved ikke hvad du mener med at sænke den i begge sider... tror du jeg køre med den ene side sænket og ikke den anden..hahahahahah... nej ven.. begge sider er sænket med nye fjedre så det er ikke det. jeg har tjekket indersiden af dækket der er heller ikke noget.. jeg har haft tre forskellige dæk på lige fra standart dæk til 20 tommer.. og det er samme resultat hver gang. der er heller ingen mærker på fælgene.. eller bærearme.. så nej.. det heller ikke det..

  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #4   27. aug 2015 Eftersom du ikke kan se noget der skraber på, må vi udelukke dæk ophæng og styretøj - min bil havde "skabelyd" ved fuldt styreudslag og det var mangel på servo olie (utæt tandstang) .... så tjek lige servo olie....

  • #5   27. aug 2015 det ikke din trækaksel der skraber / rammer på kender ikke til altea ved bare at golf 4 de har det problem smiley

  • #6   27. aug 2015 Altea er også kendt for at skrabe imod krænstabilisator

  • Bjarne H
    Bjarne H Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #7   27. aug 2015 ok.. fede opslag.. jamen var hos min mekaniker idag og motorophæng var et af mine problemer så det bliver skiftet tirsdag men lade lige mit forum stå åben da jeg vil se om det hjælper på tirsdag.. tak foreløbigt for indlæg.. men kom endelig gerne med flere ..

  • #8   28. aug 2015 Bjarne.

    Det du skriver ironisk til Finn, er da forkert. i no.:#3
    Din egen overskrift viser jo netop at du selv skriver at du har sænket den i den ene side. smiley

    Vi kan ikke svare dig på hvad der er galt, det burde din mekaniker kunne, da han jo har haft fingrene i bilen, det har vi jo ikke, så hvordan skulle vi kunne svare dig på det. ?


  • Bjarne H
    Bjarne H Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #9   28. aug 2015 buggi boy.. lad os da bare køre på hinanden, hvis du nu kan læse ( hvad det tyder på du ikke er helt skarp til) så vil du se jeg skriver jeg har SÆNKET bilen og efterfølgene skrevet at jeg har skiftet fjedre ( flertal) og ikke fjeder ( ental ) så ved ikk hvad der tricker dig til at vende dette forum til noget negativt , og desuden var det med glimt i øjet jeg skrev til finn.. og nej i ved ikke hvad der er galt og det har jeg heller ikke forventninger til i ved.. men hvis ikke du lige er klar over det så er det de her forumer folk skriver til når de er i tvivl om noget på deres bil.. men den har du så ikk fanget kan jeg læse.. smiley men de indslag der er kommet er super fede så jo i kan hjælpe... for nu har jeg snakket med mekaninkeren som siger de forslag ikke er helt i skoven..... så kom nu ind i kampen menneske.. smiley og så ha da lige en god dag der.. mr buggi boy... smiley

  • #10   28. aug 2015 ja bare du selv tror på det.
    hvis din mekanikker virkelig skal have input fra bilgalleri til at lave din bil ja så løser det hele sig jo nok alligevel.
    og kan ikke lige se i din tekst længere oppe at du skriver med et glimt i øjet. smiley


  • Bjarne H
    Bjarne H Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #11   29. aug 2015 nå ok.. fair nok.. vi bliver ikke enige så ha en fin dag.. smiley

Kommentér på:
hjul skraber på efter sænkning i den ene side.

Annonce