{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.169 visninger | Oprettet:

Michael C
Michael C
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 23

Sænkning af Audi 80 Cabriolet {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har en Audi 80 Cabriolet fra 95. Den er med standard undervogn, men vil gerne have sænket den lidt, mest for at hjulene kommer til at passe bedre med skærmene.
Bilen er monteret med 225/45R17 dæk. Hvad vil I anbefale af sænkning i mm?
Er der nogen der ved om sådan en Cabriolet er sænket standard?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sænkning af Audi 80 Cabriolet
  • Michael C
    Michael C Tilmeldt:
    nov 2015

#2   17. nov 2015 Det er rigtig nok. Det er den originale undervogn. Den står faktisk helt original på nær fælgene. Har kun kørt 179.000 km, med dokumentation.

• #3   18. nov 2015 Hvad har du i tankerne af sænkning?
    Ville sige, at hvis det er samme støddæmpere den har haft på altid, kunne det godt være du lige skulle overveje en sportsundervogn i stedet, da jeg tænker fjedre nok ikke er helt optimalt hvis dæmperne giver op "snarrest".
    På linket her er det er hav af muligheder, synes du skal studere det lidt og få noget inspiration? smiley
    http://www.billig-gevindundervogn.dk/shop/80-90-572s1.html

• Michael C
    Michael C Tilmeldt:
    nov 2015

#4   18. nov 2015 Tak for input.

Jeg er opmærksom på at det er både fjedre og dæmpere der skal skiftes. Har også overvejet meget at få monteret en gevindundervogn så jeg er sikker på at kunne indstille den ønskede højde nøjagtigt, men den er noget dyrere end en sportsundervogn og det er måske også at skyde over målet.
    Derfor håber at der er nogen der kan anbefale om jeg skal sænke den 30/30, 40/40 eller måske 60/40.

• #5   18. nov 2015 Det plejer være temmelig dyrt at sænke en ældre 80er desværrer.

Jeg vil anbefale almen fjedre, 60/40, det var det der var meningen jeg ville have sænket min Coupé quattro.

Men vær lige opmærksom, der er forskel på om det er til Sedan/Stationcar/Coupe/Cap, det er ikke alle styling sider der ved det, sætter du Sedan sæt på en coupe bliver den meget høj i røven smiley

Kommentér på:
Sænkning af Audi 80 Cabriolet

Annonce