{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

Udstyr til BMW e39 hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en BMW e39 523i som har boardcomputer automatisk klima asc manuelgear og elruder og elspejle

Jeg har fået den ide at bygge disse dele i bmwen da det mangler og vil være luksus at have det i. Kender også en der kan gøre det så der intet problem der.

Det er komplet el ratstamme
Fuld el justerbar sportskabine med pude/luft og varme i
Fartpilot/multi rat

Jeg har fundet det ved schmiedmann til knap 7500kr
Men er der andet jeg skal bruge.

Hvad andet udstyr kan man proppe i sådan en e39:)
Mvh Mathias

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstyr til BMW e39 hjælp
  • #2   23. nov 2015 Du kan jo få en hel bil 540 uden afgift til 10.000 nogen gange set til 5- uden motor det er da lamt at købe det ved schmeidmann du kommer til at mangle en masse stik ledningsnet styrbokse, det skal kodes efterfølgende behøver du ikke hvis du eks skifter komfortmodul fra en 540 og over med samme udstyr osv

Meeen havde fundet på noget andet end el ratstamme kan da være ligemeget

Fartpilot
    Pdc for bag
    Stor navi proff
    Nedblend bakspejl
    Kopholdere
    El gardiner bag
    6 trins manuel hvis den er manuel gear

• #3   23. nov 2015 Men passer ledningerne osv over i min 523i

Planen er at jeg vil have smidt en lettere tunet 528i i med andet bagtøj og ja den er med manuel gear.

Det er da for fedt at rattet selv re op og ned og indstiller sig selv når du sætter nøglen i tændingen. Både rattet og sædet køre i den position du sidst sad i og det må jeg bare have.

• Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

Emner: 23 Svar: 514
    #4   23. nov 2015 Det må da være nemmere, at købe en bil med alt udstyr!

Komfort er også;

Fyr
    Soltag
    Varme i bagsæder
    Alarm
    Regnsensor
    Termovinduer
    Xenon lys smiley

• #5   24. nov 2015 Jeg nægter og sælge den nok når jeg har fået den billigt 19.800kr billigere kan en 523i ikke fås og om jeg så skal betale 12.000kr for en bil med masser af udstyr og skal give Ca 1500/2000kr for at få det udstyr flyttet med over i min egen og så + jeg kan sælge den anden anden i dele motor gearkasse bilen jeg har kigget på er en 535i og 540i dog med auto men den burde også kunne give en god sjat

Eneste jeg dog ikke vil bruge er kabinen da jeg har fundet en M5 sports el læderstue til billige penge.

Kommentér på:
Udstyr til BMW e39 hjælp

Annonce