{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

Scorpion udst. bmw 320i {{forumTopicSubject}}

nu har jeg kigget i markedet, og kan ikke finde noget som helst om en scorpion udst. der er til salg.
har også oprettet en købs annonce... men der har slet ikke været bid..

men nu prøver jeg her...

Jeg søger en brugt scorpion udst. til bmw 320i e30 1987.
og helst en del billigere end en sprit ny.

håber der kommer noget...

Christian.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scorpion udst. bmw 320i
  • #1   1. jul 2006 helt ærlig... kan ikke bruge det der til noget... jeg skriver her fordi jeg har brug for hjælp..

Og er et forum ikke til for at blive hjulpet ????

Christian

• #2   1. jul 2006 Hej Christian

Du har ganske ret, forum er til for at man kan debatere og snakke om bilrelavante ting samt finde ud af om andre med samme projekter eller ideer har nye vinkler på de ting, vi alle går og roder med. Men hvis alle som mangler en dims smider et indlæg, så er forum ødelagt og det tror jeg du som alle andre ville være super kede af, derfor beder vi folk (ligesom BDog har gjort) om at undlade at benytte forum til køb/salg/bytte relaterede idlæg.

Mvh. Anders

• #3   1. jul 2006 okay... jeg søger et link / en bruger her inde på bg der har en udst. liggende.... men det her indlæg ødelægger måske din dag ??? det ødelægger måske hele BG ??? fatter ikke du gider at gå SÅ meget op i det.
    det er et uskyldigt inlæg ffs!

• #4   1. jul 2006 Anders T. forstår det også godt 100%... men vil gerne spare nogle penge.. og ved folk nok ikke bruger markedet så meget igen.. så nu prøvede jeg så her for at se om jeg var heldig... men det er jeg åbenbart ikke berettiget til....

• #5   1. jul 2006 Christian>> Tror nu nok at var Bdog godt pist over dette indlæg faldt der langt længere indlæg af.....det var vist bare en venlig henstilling som jeg gerne følger op på istedet for bare at slette dit indlæg, det håber jeg du er tilfreds med??

Hav en god aften og håber du finder en potte til dytten.

Og rigtigt nok beder vi folk undlade disse indlæg men det er vi jo enige om så den er ikke længere, hold dig munter !

/A

Kommentér på:
Scorpion udst. bmw 320i

Annonce