{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renovering af fælge
  • #1   27. jan 2016 Du kunne jo spørge ham der skal gære det men sats på 300 kr pr stk og op efter

• #2   27. jan 2016 300 kr pr stk, så må du gerne lave mine da smiley
    Jeg tror umiddelbart du skal tage en sandglasblæsning/glasblæsning, få repareret fælgene og så nylakering ved autolaker, kan du finde en der kan det hele i den "mørkets farve for arbejde" så skal du nok regne med 1000kr pr fælg, lakering vil jeg mene nok ligger til 500-600kr pr fælg, sandblæsning koster nok (fik jeg mine til "udført i mørkt arbejde" 400kr for alle lige inden lukke tid), genopretning af fælg kan være en dyr omgang, men igen alt efter hvor voldsomt og hvor mange kan prisen svinge en del, det billigste er at gøre det selv, det har jeg gjort med mine, det tager lang tid, meget slibe arbejde, men det er meget billigere vil jeg mene smiley

• #3   27. jan 2016 Jeg har førhen gjort meget i at renovere fælge og de blev kemisk afrenset og pulverlakket

Og det kostede 1200 pr sæt men ham jeg kendte arbejdede også som værkføre et sted hvor de lavede det

Men igen spørg manden der skal lave det og også derfor jeg skrev 300 kr pr stk og op efter men 1500-2000 pr sæt så burde man være sikker

• #4   27. jan 2016 hvor er du fra??:)
    for hvis du er fra midt og vestjylland så kan jeg anbefale HN coating i Herning smiley

• #5   27. jan 2016 Jeg er fra Nordjylland, så det er et lille stykke vej..
    Hvad tar han for det ?

• #6   27. jan 2016 mener jeg gav 1200.- for et sæt 15"
    de lignede lort da de fik dem og nu er de bare??

profilbillede
Kommentér på:
Renovering af fælge

Annonce