{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tågelygter på en Polo 6n2
  • #1   18. feb 2016 det er meget nemt, og det eneste du skal huske med lyskontakten er, at du skal trykke den gamle ind mens du drejer den over til højre, så aktiverer du låsen og kan pille den ud. der er trukket ledninger og det hele ud ved konfanger med stik, så det er plug and play, har gjort det på min nuværende. hvis du kører med 100w pære i hver lygte så få monteret en 20a sikring, den på 15 springer

• #2   18. feb 2016 #1 den gamle lyskontakten er taget ud. Vidste ikke at der var trukket ledninger og det hele ud ved konfanger men det kigger jeg på når jeg kommer hjem fra arbejde. er bare ikke god med ledning defore ville det være perfekt hvis en der havde mere styr med det smiley

Men tusind tak smiley

• #3   18. feb 2016 der sidder plastikdutter på dem (afdækning så der ikke kommer vand og fugt ind), så er de klipset på metalpladen ved selve kofangerramme, så du skal lige have bilen løftet lidt op så du ikke famler i blinde, ledninger er betrukket med plastik flexkappe, der er brun og blå, brun og gul så vidt jeg kan huske det, fordelt til højre og venstre side

• #4   18. feb 2016 Tusind tak for din hjælp. Går lige igang med det når jeg kommer hjem smiley

• #5   18. feb 2016 Tjek PB

Kommentér på:
Tågelygter på en Polo 6n2

Annonce