{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Philip S
Philip S
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 11

Passat 1.6 Trendline 3B {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg skal ud og have en Passat 3B, og skal derfor have købt nogle dele til den smiley

Det jeg søger information om er følgende:

1. Vil gerne evt. prøve at se et eksempel hvis nogen har en passat der er sænket 30mm på 20", da jeg gerne vil kunne beholde sænkningen også om vinteren uden at blive en sneskraber med stålfælge og vinterdæk smiley og uden jeg skal have en stiv gevindundervogn som jeg skal skrue op og ned på også miste alt komforten smiley

Og selvfølgelig hvilke fjedre med en god komfort man kan få med 30mm sækning smiley

2. Har kigget på nogle ny forlygter, http://www.nv-autodele.dk/shop/passat-3b-dayline-6372p.html, skal man udover spændningskonverteren gøre andet ved sådan en forlygte?

3. Vil som sagt gerne smide 20" på den, hvad har folk af erfaringer med det? Skal man gå ned til en 19", og hvad for nogle ET mål skal jeg have for at det ser fedt ud, hvad har i andre og evt. billeder eller links? smiley

4. Vil også gerne have en sort læderkabine, men syntes ikke rigtig jeg kan finde noget? Nogen har sagt en ophugger også bare gå amok???

5. Også selvfølgelig hvis i har nogle forslag!!, skal siges den er sølvmetal, og regner med at smide en clean sort eller alu front grill på den smiley

Jeg ser frem til jeres svar

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passat 1.6 Trendline 3B
Kommentér på:
Passat 1.6 Trendline 3B

Annonce