{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.832 visninger | Oprettet:

Golf 7 - 20" Oz ultra hlt - Gevind eller luft? {{forumTopicSubject}}

Hej BG!

Jeg er i syv sind! Jeg har købt en golf 7 GTE og den vil jeg gerne have af de standard 16" fælge (Obviously).
Jeg har købt mig et par 20" Oz Ultraleggera HLT til den og nu mangler jeg bare at vælge undervogn.
Jeg har lidt forskelligt i tankerne..
Er blevet tilbudt G.a.s v1 manuel styring til 25.000 inkl montering ^^
Så er der en HP Drivetech med 4 hjørners e-level til 45.490
Eller skulle man bare vælge en almindelig gevindundervogn og spare de penge op til en motorcykel?

"Bonus-info" Min kæreste skal bruge den til at kører hestetrailer og jeg tager på skiferie 2-3 gange om året.. ^^

Hvad mener i jeg burde vælge? Og gerne begrundelser hertil? smiley
Tak! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 7 - 20" Oz ultra hlt - Gevind eller luft?
  • #1   25. apr 2016 Køre selv med HP Drivetech og eLevel og har aldrig været så glad for at have en sænket bil som jeg er nu !
    Fik det hele monteret ved The Suspension Company, og det spiller bare MAX smiley

• #2   25. apr 2016 Uden nogen som helst former for tvivl vælg hpdt med e-level. Du bliver mega træt af manuel styring på rekord tid, ISÆR hvis fruen skal køre i den og ISÆR med trailer! Jeg kan slet ikke se hvor tvivlen er smiley

Dertil vil jeg anbefale dig at hive fat i TheSuspensionCompany. De er uden tvivl de mest kompetente vi har i landet, især til E-Level. Jeg er sygeligt sart med mine biler, der er ikke andre der skal røre dem. Alligevel står min Audi hos TSC lige nu - de er de eneste jeg vil overdrage min bil til smiley

• #3   25. apr 2016 @Showoff når man ser din Audi indskrænker man jo hurtigt ens valgmuligheder... Kæft det ser godt ud smiley Men synes stadig at 45kg er meget at smide efter det og ved ikke om jeg får 10 gange så meget undervogn ud af det i forhold til en "god ap gevind" til 4,5? ^^ smiley

• #4   25. apr 2016 Det du efterspørger er en smagssag.. Men hvis man må svare udenfor rammerne så vil jeg helt sikkert ikke vælge 20"..

Ville vælge 18" og en god gevindundervogn, evt KW.

Så sparer du mange penge, og får en bil der kører meget bedre end 20" med luft, og så ser det også godt ud.. 20" på en golf er alt for grimt og stort...

Men super fedt fælge valg !

• #5   25. apr 2016 @Jeff H Jamen jeg har også fået tilbudende fra TSC og de virker sgu ret kompetente! Så der er ingen tvivl på det område.. Nu har jeg bare været vant til at køre på KW og AP undervogn på golf 4 så ved ikke om det var værd at smide så store summer efter undervogn? smiley Når man samtidig gerne vil have lidt mønter til en cykel ^^

• #6   25. apr 2016 @Mirza det kan du have ret i ^^ Men jeg tænker.. Får jeg så meget mere komfort med 18" og 40 profil en 20" og 35 profil? Lige nu sidder der jo ballondæk på, og bevars, de kører super dejligt komfortmæssigt, men de er en torn i øjet på mig.. Og har været vant til 19" Ultra´s med 35 profil. Det synes jeg var OK, selvfølgelig ikke noget vildere komfort eventyr, men stadig.

Altså 18-19-20 er jo en smagssag, jeg synes minimum der skulle 19" på for at jeg var tilfreds og jo jo så skulle jeg da lige prøve at have 20" på bare for at sige man havde prøvet det ^^ ;)'

Men tak for feedback!

• #7   25. apr 2016 Jeg vil klart mene det er det værd. Luft er hammer fedt, kørekomforten er sindsyg lækker og så er det generelt bare fedt på alle punkter smiley

• #9   25. apr 2016 At køre lav på gevind er virkelig lort, og ender altid med at ødelægge noget på bilen smiley
    Skulle du spare på noget skulle du på noget GAS og så med eLevel, det fungerer også fint, sænker bare ikke så meget som HPDT smiley

• #10   25. apr 2016 @Showoff true.. Men gas med e level er vi også oppe i 40, og når vi alligevel har sagt a kan vi også sige b.. Det er ikke 5000 jeg er ude i at ville spare ^^ Ville bare høre folks meninger om luft vs gevind og om jeg smed 45 ud af vinduet i forhold til at køre med gevind. Er med på at luft er bedre, men 45000 vs 5-10 så er der jo alligevel et stykke op.

@Tommy A udseende er jo noget andet. Jeg synes personligt at 19 og 20" ser bedst ud hvor jeg ved at svigerfar, kæresten og far synes 17-18 er rigeligt.. Men nu er det jo heller ikke dem der har betalt bilen, sååe smiley smiley smiley

• #12   25. apr 2016 Synes ikke det er så slemt igen smiley

Kommentér på:
Golf 7 - 20" Oz ultra hlt - Gevind eller luft?

Annonce