{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.231 visninger | Oprettet:

tobias v
tobias v
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 183

mangler du plexiglas {{forumTopicSubject}}

hej

hvis i skal bruge plexiglas (acryl) så bare sig til...
jeg har mange små stumper liggende og kan skaffe plader og skære dem til for jer.
desuden kan jeg også bukke og lime..

kbh området
sms eller ring på 22662838
mvh tobias

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mangler du plexiglas
  • #1   11. maj 2004 Nooooo, nu har jeg jo lige brugt en million for at købe en plade til mig igår smiley og skulle selv bakse med at skære den til og det hele. smiley snøft snøft.

Men hva fanden, også bedre at kunne sige man selv har lavet det smiley hehe

• #2   11. maj 2004 Gå ned til den lokale glarmester !
    Fik mit stykke gratis. de har en del stumper...

• #3   11. maj 2004 hvordan kan man bukke plexigals så det er en meter højt og ca. ½ meter bredt så det bliver til en firkant uden skarpe kanter..?

• #4   11. maj 2004 att:sonny s

varme det med en varmepistol også op i kantprassen vis du ik kender nogle der har så daen kan jeg godt bukke det for dig kommer fra fakse

• tobias v
    tobias v Tilmeldt:
    jul 2003

#5   11. maj 2004 en varme pistol kan måske gå hvis din plade ikke er for tyk. men en kantpresse lyder ikke som en god ide.

du skal sørge for at varme pladen jævnt i en lige linie, mens plastik folien stadig er på. når pladen er så varm at du kan bukke den uden at bruge krafter( plastik folien begynder at boble men det skal du ikke tage dig af, bare pladen ikke gør det), så buk den over en jævn bordplade og hold den i samme stilling til den er kold. du kan godt køle den forsigtigt med luft, hvis den køler af for hurtigt risikere du at den hopper tilbage til normall form.
    det er en god ide lige og øve dig på et lille stykke først...

mvh tobias

• #6   12. maj 2004 okay, men hvis det er en kasse man skal lave kan man ikk bruge den metode til de sidste bukninger, og hvordan kan man lave den side man samler det i rund som de andre sider?

• tobias v
    tobias v Tilmeldt:
    jul 2003

#7   12. maj 2004 jeg har erlig talt aldrig prøvet og lave en sådan en kasse, så mit råd er at få en god ide... det er sådan jeg oftest løser den slags problemer (hvis det kan lade sig gøre)..

mvh tobias.

Kommentér på:
mangler du plexiglas

Annonce