{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Hjælp til fælgstørrelse {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg har bestemt mig for at købe et sæt 19" Ocean Caribian Silver til min Audi a4 B7 1,8t Avant fra 2005.

Men kan se jeg kun kan få dem i 8,5" brede med ET mål 35 hvis fælgen skal være 19"

Er der nogen der har erfaringer med om de kan sidde på bilen i den størrelse nu hvor standard ET mål er 45 på bilen? De må ikke gå udover skærmene. Bilen er sænket 40mm.
Når jeg indtaster bilen på diverse hjemmesider kommer fælgen ikke frem på listen over fælge der passer på bilen.

På forhånd tak for hjælpen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til fælgstørrelse
  • #1   9. maj 2016 Et mål vil passe men resten ved jeg så ikke når du siger bilen er sænket. Men som jeg ved hvis standard et er 45 så kan man gå 10 ned uden at det skulle give problemer. Ret mig hvis jeg tager fejl folkens?

• #2   9. maj 2016 Her få jeg andre oplysninger? Måske en forkert oplysninger jeg har givet?

profilbillede
  • #3   9. maj 2016 Tak for svar indtil videre. Har også hørt det med at gå 10 ned også er fint. Er bare i tvivl om fælgene går udover skærmkanten når fælgen er 8,5" bred for det må den ikke da det ser tosset ud i min optik smiley

• #4   9. maj 2016 Jeg tror, det vil se mere tosset ud med 8,5x19" ET 45, end det vil se ud, hvis de stikker en enkelt mm ud over kanten.

Nu har jeg godt nok en B8, men ... mine fælge er også 8,5x19" ET 45 og de sidder godt nok meget langt inde. De ville fortsat ikke gå det mindste ud over kanten, hvis de kom 10 mm ud - ingen tvivl om det.

Det kan være, du nok er nødt til at have en smule smallere dæk på, end du ellers havde tænkt dig, når nu den er sænket 40 mm. Det skal jeg ikke kunne sige.

Kommentér på:
Hjælp til fælgstørrelse

Annonce