{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

Chris  P
Chris P
Emner: 15 Svar: 31

M-kofanger e36 {{forumTopicSubject}}

Hej. Har købt en m3 kofanger fra en ophugger hvor jeg pillede den af en e36 .

2 spørgsmål:

Hvis der er et bmw mærke i kofangeren, kan man så gå ud fra det er original kofanger?

Det vigtigeste: kan de originale tågelys fra min standard kofanger, monteres i m3 kofangeren? Eller skal man købe nogle der er lavet til m kofangeren?

Tak på forhånd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  M-kofanger e36
  • #1   19. aug 2016 1. Nej.
    2. Ja

Den forskel man oftest ser på de originale og uoriginale M3-kofangere til E36 er at på de originale kan det hele skilles ad - altså gitter, bander og frontlæbe. På kopierne er underlæben oftest støbt direkte på, uden mulighed for at tage den af. Gitteret kan også være "plast-svejst" fast..

Med det sagt, det er efterhånden kun kendere der alligevel kan se forskel. Jeg mener dog at dine luft-trakte til dine forbremser ikke passer i en orginal M3 kofanger - men jeg er kun 85% sikker da det er nogle år siden jeg rodede med E36! Savner det sku..:)

• Chris  P
    Chris P Tilmeldt:
    aug 2015

#2   20. aug 2016 De bander du snakker om og underlæben kan skilles ad. Der er nemlig ingen.underlæbe på. Kun skruehuller til den. Og gitteret er der heller ikke.

Okay håber de originale kan komme.på. jeg.takker for de gode svar

• #3   20. aug 2016 Uden gitter og underlæbe er sådan en original kofanger ikke meget værd når der skal bruges 1000-1200 Kr på at købe det der mangler..

Men jeg tror at du skal have andre bremse-kasser ifølge de billeder jeg kan se.. Om de originale kan tilpasse ved jeg ikke.. Det er i hvert fald bare vigtigt at dine bremser får ordentlig luft..:)

• Chris  P
    Chris P Tilmeldt:
    aug 2015

#4   20. aug 2016 Det er ikke noget jeg skal tjene på. Har bare tænkt mig at købe en læbe og et gitter på ebay.
    Den skal lige til maler først.

Prøve montere den i morgen eller mandag, så må vi se hvordan det kommer til at gå:-)

Kommentér på:
M-kofanger e36

Annonce