506 visninger
|
Oprettet:
M-kofanger e36 {{forumTopicSubject}}
Hej. Har købt en m3 kofanger fra en ophugger hvor jeg pillede den af en e36 .
2 spørgsmål:
Hvis der er et bmw mærke i kofangeren, kan man så gå ud fra det er original kofanger?
Det vigtigeste: kan de originale tågelys fra min standard kofanger, monteres i m3 kofangeren? Eller skal man købe nogle der er lavet til m kofangeren?
Tak på forhånd.
jul 2007
Følger: 22 Følgere: 39 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 3.899
2. Ja
Den forskel man oftest ser på de originale og uoriginale M3-kofangere til E36 er at på de originale kan det hele skilles ad - altså gitter, bander og frontlæbe. På kopierne er underlæben oftest støbt direkte på, uden mulighed for at tage den af. Gitteret kan også være "plast-svejst" fast..
Med det sagt, det er efterhånden kun kendere der alligevel kan se forskel. Jeg mener dog at dine luft-trakte til dine forbremser ikke passer i en orginal M3 kofanger - men jeg er kun 85% sikker da det er nogle år siden jeg rodede med E36! Savner det sku..:)
aug 2015
Emner: 15 Svar: 31
Okay håber de originale kan komme.på. jeg.takker for de gode svar
jul 2007
Følger: 22 Følgere: 39 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 3.899
Men jeg tror at du skal have andre bremse-kasser ifølge de billeder jeg kan se.. Om de originale kan tilpasse ved jeg ikke.. Det er i hvert fald bare vigtigt at dine bremser får ordentlig luft..:)
aug 2015
Emner: 15 Svar: 31
Den skal lige til maler først.
Prøve montere den i morgen eller mandag, så må vi se hvordan det kommer til at gå:-)
M-kofanger e36