{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Per N
Per N
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 307

Keskin fælge billigt !!!! {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg mine nye Keskin fælge......billeder kommer op senere i denne uge da jeg ikke selv har kamera.

Købte Keskin KT1 i 7½ og 9x16 til 5155kr incl. levering

9 dage så var de her med fragtmanden (DPD) og dæk havde jeg(tak til K2import for hurtig montage)

Hvis der er andre der er int. i billige Keskin så kan de findes på www.autothek.dk under fælge, fandt dem helt tilfældigt da jeg kiggede fter dæk til mon mors Vectra

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Keskin fælge billigt !!!!
  • #1   7. aug 2006 Ja og nej.......de sidder ikke indenfor i bag, men jeg har ikke råd til at få lavet skærme før til vinter.

• #3   7. aug 2006 Ja, jeg havde også fået et tilbud fra Dækimporten som var noget dyrere.

• #4   7. aug 2006 billigt sq...

• #5   7. aug 2006 Skide billigt... Jeg blev bare snydt da jeg købte mine fælge der. Der gik 30 dage og det var de forkerte der kom.

Hvem har du snakkede med? eller har du bare bestilt.

Lasse

• #6   7. aug 2006 Jeg sendte en mail via deres kontaktformular og fik svar at der var 96 stk af KT1 på lager

fik svar fra en med mailadresse kim@autothek.com

Bestilte, betalte med mit visakort og 9 dage efter kom der en fragtmand med dem

var meget tildreds, med det samme jeg bestilte fik jeg en mail med alle detaljer og en mail med fragtnumre da de dlev sendt.
    Jeg havde godt læst om autothek herinde, men har også hørt fra mange at de ikke har haft problemer med at få MEGET billige dæk, men der er nok altid lidt risiko ved at handle på nettet.

• #7   7. aug 2006 Jeg gjorde det samme. og fik også svar fra ham Kim. men når jeg skriver til ham nu skriver han ikke tilbage... har prøvet at ringe og alt muligt men der sker ingen ting!!!

• #8   7. aug 2006 Mærkeligt, vi har lige spurgt på et sæt 9½x19 til min vens Seat og der var svar efter 15 min.

Vanvittg billigt for 19 tommer i øvrigt, KT4 i 9½x19 til 2630 kroner pr stk inclusiv at de blir sendt.

prøv da at skrive til dem igen og forklare dem sagen, ellers må du vel kunne få fat i hovedkontoret på engelsk ??????

• #9   8. aug 2006 Det er meget mærkeligt... men nu er de på og det ser jo fedt ud!! Nu har jeg prøvet at skrive til ham og så må vi håbe man kan få nogle af sine penge igen.

Men håber da kun det var mig der var uheldig, da det er billigt...

• #10   20. dec 2012 er det bare mig eller virker linket ikke?

Kommentér på:
Keskin fælge billigt !!!!

Annonce