{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

billig styling af kabine (206) {{forumTopicSubject}}

Godaften alle....

Jeg ville såmænd lige høre jer om nogen ting...
ville høre om i har nogen ting man kan gøre ved sin kambine for at gøre den lidt mere speciel og anderledes og ja federe. jeg kunne forestille mig noget med hvide ur skiver fx og anden gearknup, men hvad men instrumentbrættet "det som er i midten hvor fx radioen er i, " er det noget som man kan tage af og male det selv og er det nemt og billigt....

Ville gerne høre nogen ide´er og der er bare den lille detalje at det skal være billigt at lave.... "ja fattig lærling :)"

Hilsen
Kenneth

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  billig styling af kabine (206)
  • #1   8. aug 2006 Forresten ... hvis i har mulighed så gerne kom men links til billed af tingene ....

God aften til alle

• #2   8. aug 2006 personligt synes jeg det meste man maler selv af plastikdele fra kabinen kommer til at ligne lort... Men det er en smagssag, men eller en gearknop, lidt alu/krom lir og LED/PLASMA skiver smiley

• #3   9. aug 2006 Jeg ville forslå denne fremgangs metode.

01. Få skiftet dine instrument- skiver !!

02. Få købt sportsrat, Gearknop, & nyt håndbremsegreb, sørg for og evt. og køb fra samme producent + samme serie det ser altid bedst ud, efter min mening i hvertfald smiley

03. Køb pedaler som matcher dit rat og gearknop i farve/design.

04. Få indfarvet dvs. plast dele, hos en AUTOLAKER, gør det ikke selv, det blir noget lort, tro mig !!

05. Få ombetrukket dine sider både fori og bagi, i ægte læder, vidst pengene er der, ellers gør det i kunstlæder, det ser også fedt ud !!

06. Også ja til sidst få ombetrukket dine sæder i læder, eller hvad du nu helst vil ha det lavet i....

Bare generelt hold dig til en bestemt stil + farver, det vil altid se bedst ud når tingene & farverne passer sammen !!

Held og lykke, håber du ku bruge min hjælp..

• #4   9. aug 2006 Mange gange tak til dig Kim K ....
    nummer 04. hvad for nogen plastdele tænker du på her... og hva er prisen for sådan noget ?

også til at få ombetrukket siderne hva ligger det i af priser for henholdsvis læder og kunstlæder...

• #5   9. aug 2006 Er her nogen som kan komme med flere til eller meget gerne billeder af deres kabiner så man kunne få nogen ide´r

• #6   11. aug 2006 Undskyld mit sene svar.

Jeg har lige købt mig kunstlæder hos tm-materialer.dk til ca 700 kr inkl moms fragt osv, til beklædning af dørsiderne og de bagerste sider i kabinen.

De plast dele jeg snakker om er f.eks midter konsolen, dørhaåndtag osv osv....

Kommentér på:
billig styling af kabine (206)

Annonce