{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.306 visninger | Oprettet:

Fælge fra thansen {{forumTopicSubject}}

Hejsa gutter. Jeg var lige i thansen idag efter nogle wonderbauns og så nogle fælge jeg egentlig synes ret godt om.

Er dog i tvivl om de bare er noget blød pis? Mærket er DOTZ og modellen er REVVO DARK. http://www.thansen.dk/faelg-guide/?tid=5109&regnr=AE70364&bs=0&sa=1&oo=&sort=2#design103

Er helt vild med den semi brede kant de har, samt pynterskruerne rundt i kanten, men hvis de er noget lort der hurtigt bliver skæve er det ikke nogle for mig.

Modtager selvfølgelig gerne forslag på andre fælge med semi bred kant, som ikke kræver modifikationer for at montere på min bmw z3.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fælge fra thansen
  • #1   8. jan 2017 Problemet med fælge som disse er for mig bare at de altid formår at fremstå lækre i butikken, men så snart de kommer på bilen ser de hverken fede eller store ud. Og i 17" bliver det ikke meget bedre..

Dotz er egentlig et okay mærke, dog syntes jeg deres fælge ofte er hårdt medtaget efter kort tid hvor glansen går af dem.

Hvis du er ude i sådan et fælg design, så havde jeg hellere fundet et par BBS LM Replica med mørk center..

• #2   8. jan 2017 Thomas# takker for respons. At de kommer til at se lidt små ud i 17 tommer er jeg godt klar over, dog er jeg ikke nervøs for det ser latterligt småt ud på en lille bil som z3. Tror bare 18 tommer kommer til at se alt for voldsomt ud til den Bette bil.
    At de hurtigt mister glans er vel lige så meget fordi folk ikke holdet dem rene og pudset? Eller er de bare svære at holde pudset op?

Kiggede lige lidt på de bbs lm. De ser fandme sprøde ud. Må man så også sige prisen er.

• #3   8. jan 2017 Selv tak smiley

Det kan godt være tilfælde at jeg bare ofte har set Dotz fælge der ser trætte ud fordi de ikke er holdt ved lige med tiden.. smiley

En Z3´er, hvis det er med R4 motor kan sagtens klare et par 18" syntes jeg, men det en smagssag.. Du skal se på kopi verisonerne af LM´erne..:) i 18" med dæk tror jeg sagtens du kan finde dem til 7-8000..:)

• #4   8. jan 2017 Den bil de kommer på kommer nok til at køre 5000-10000 med dem i år med jævnligt pudsning så tror de fleste fælge vil stå okay ihvertfald de første par seasoner.

Det er en r4 1.9 140 heste. Var lidt bange for de først og fremmest vil se for store ud visuelt og også gør den lidt sløv. Kiggede lige lidt efter kopi versionerne, det var noget bedre priser.

Kender du tilfældigvis til firmaet keratech.dk ? Uden et have undersøgt markedet ordenlig virker deres priser relativt skarpe synes jeg.

• Kenneth N
    Kenneth N Tilmeldt:
    okt 2015

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 85
    #5   8. jan 2017 Altså med et sæt middeldæk vil de koste omkring 10k, det får man altså meget andet til den pris også, kig feks keratech, og jeg ville også vælge 18", det kan den sagtens bære.. smiley
    Men dotz er fine fælge men skal som alle andre fælge holdes vedlige..

• #6   8. jan 2017 Kenneth tror også det ender med at blive keratech.dk eller ligene jeg bestiller fælge fra.
    Tror sku jeg prøver med et sæt 18 tommer så må jeg sku downgrade hvis det ser helt tovligt ud.

Dæk af kvalitets mærke tror jeg dog jeg kan få til en god pris ved et familie medlem så bestiller ikke med dæk monteret.

• #7   8. jan 2017 keratech plejer at være fint! Der er også alu-wheels.dk der også giver god service.

• Kenneth N
    Kenneth N Tilmeldt:
    okt 2015

#9   8. jan 2017 Altså jeg fik et sæt zito 935 i 8,5 og 9,5 med barum dæk til min Superb til 11500,- incl levering ved keratech, det var 19", og han finpudsede lige prisen en ekstra gang da jeg ringede ned og bestilte i forhold til netprisen, super service synes jeg..

• #10   8. jan 2017 har ikke god erfaring med keratech, men det kan da godt være det er blevet helt godt.. kan da se han har fundet nye lokaler, så han må da lave penge.. smiley

Købt ved thansen før, og gør det gerne igen.. ingen problemer der hvis bare man gider vaske sommerhjul før de bliver lagt i vinterhi.

• Kenneth N
    Kenneth N Tilmeldt:
    okt 2015

#11   8. jan 2017 Kan også anbefale wheels4u i Ørnhøj, men tror han laver mest på bestilling, har fået mk motorsport til e61, og har lige hentet mk igen til min f11, han er også super skarp på prisen, også på dæk og så spiller det max det man får derude..

• #12   8. jan 2017 Har nogle magen til på min e46 men de hedder RS gt smiley

• #14   9. jan 2017 Mange tak for hjælpen alle sammen har været rigtig nyttigt.
    God aften til jer.

Mvh søren

• #15   22. jan 2017 Så kommer der lige et bonus spørgsmål.
    Har et sæt dæk på mine nuværende fælge men er godt nok i tvivl om de vil passe over på de dotz revvo dark i 17 tommer.
    Målene på dækkende jeg har er 225/45/17

Har kigget rundt inde på tyrestrets men kan fandme ikke finde rundt i alle de forskellige mål osv.

• #16   22. jan 2017 De passer fint på..

Kommentér på:
Fælge fra thansen

Annonce