755 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Læderkabine"
Læderkabine`?
Hej BG. Har en audi a4 b6 avant 1.8T. Ville lige hører om læderkabiner fra en anden platform passer i? Altså fra en A6? Eller alle audi a4 modellerne passer i? Tak på Forhånd!
Hej BG. Har en audi a4 b6 avant 1.8T. Ville lige hører om læderkabiner fra en anden platform passer i? Altså fra en A6? Eller alle audi a4 modellerne passer i? Tak på Forhånd!
Skrevet af: Simon Ø - 2. apr 2020
Læderkabine
Hej folkens, jeg har en Audi A4 b6 (sedan) og jeg arbejder ved en autogenbrug og vi har lige fået en Audi A4 b5 (avant) ind som har læderkabine, nogle der ved om en passer over i? Og/eller hvor meget...
Hej folkens, jeg har en Audi A4 b6 (sedan) og jeg arbejder ved en autogenbrug og vi har lige fået en Audi A4 b5 (avant) ind som har læderkabine, nogle der ved om en passer over i? Og/eller hvor meget...
Skrevet af: Thomas C - 12. feb 2019
Læderkabine
Hey! Er der nogen herinde der ved om en læderkabine fra en mondeo mk 3 wagon passer over i en mondeo mk 3 sedan ??
Hey! Er der nogen herinde der ved om en læderkabine fra en mondeo mk 3 wagon passer over i en mondeo mk 3 sedan ??
Skrevet af: Jakob B - 6. nov 2017
Spar penge på din forsikring
Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
Og hvad hel**** skulle en audi kabine og monteres i en bmw for?
Smut ind på schmiedmann eller koed, de har begge læder kabiner til salg
dec 2006
Følger: 126 Følgere: 226 Biler: 17 Emner: 56 Svar: 1.167
du kan allerhøjst tage stellet fra fx bmw'en og sætte under forsæderne og få det tilpasset, måske også bagsædet med en masse beslag mm, meeeeeen så det nemmere bare at købe bmw kabinen fra start af
feb 2017
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
feb 2013
Følger: 4 Følgere: 63 Biler: 7 Emner: 30 Svar: 1.204
Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
Læderkabine