{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Peugeot 206, 2005, kan jeg skifte til rat med fjernebetjening ? {{forumTopicSubject}}

Halløjsa på galleriet smiley

Har lige købt mig en 206, 1.6 fra 2005.

Den har rat uden fjernbetjening men vil meget gerne have et med.
Er der nogen der ved om jeg kan skifte rattet nemt til et med fjernbetjening eller skal jeg se efter en universal løsning ?

Håber nogen kan hjælpe smiley

Vh
Jesper

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 206, 2005, kan jeg skifte til rat med fjernebetjening ?
  • #1   22. maj 2017 Hvis det er knapper til radioen du tænker på er det en arm ved siden af der skal monteres da 206 ikke fås med ratbetjening..

• #2   22. maj 2017 nemlig, det er en arm som monteres i siden af ratstammen, i det hul hvor der er et firkantet stykke plastik som et låg. men det skal kodes når armen er monteret

• #3   22. maj 2017 mener det er i højre side foran armen

• #4   22. maj 2017 Ok så kan jeg vel ligeså godt købe sådan en universal ting der virker vha Infrarød eller bluetooth på ebay til 500 kr smiley

Ville bare gerne have haft et rat med indbygget fjernbetjening smiley

• #5   22. maj 2017 du kan ikke få et multi funktions rat til et 206, undtagen hvis du smider et i fra en 207 eller 208

• #6   22. maj 2017 ok cool, tusind tak, så ser jeg omkring efter sådan en smiley
    Ved du evt om det passer direkte over ?

• #7   22. maj 2017 har set dem flere gange monteret i en 206, men om det kan blive lovligt og om det er plug'n'play, har jeg ingen idé om, men for fanden det ser godt ud med sådan nogen smiley ville personligt vælge 207 rattet, da det ikke er for nyt til bilen

• #8   22. maj 2017 Cool tusind tak!
    Ser mig om efter om det er lovligt(har 2 børn) ellers må jeg nøjes med en universal fra ebay.
    Med lidt snilde og håndværk kan nogle af dem måske komme til at se ok ud smiley

• #9   22. maj 2017 Rattet fra 208 er ikke ret stort og fladt i bunden/toppen og er stadig ikke helt venner med det smiley Desuden ved jeg ikke om bilen ville blive tungere at dreje med et mindre rat
    Kender ikke rattet fra 207
    Vær OBS på at jeg kikker over rattet på instrumenterne og ikke i gennem det som du gør nu smiley Om rattet kommer til at skygge for dine instrumenter er jeg lidt i tvivl om

• #10   22. maj 2017 det skulle passet fra en 207er ang montering har selv monteret et sport læderrat fra en 207er bare uden knapper til radioen og airbag stik og nav passer lige over i min 307er så burde det også kunne passe i en 206er men vil mene du skal have slæberingen med vis du vil have et med knapper til radioen plus der skal nok loddes nogen ledninger sammen men du kan se hvordan 207 ratten ser ud på min 307 er herinde på min galleri da jeg har en arm til radioen der virker som den skal så valgte jeg et rat uden knapper plus jeg kunne ikke finde et i læder med det i

• #11   23. maj 2017 Nice tusind tak for at dele jeres erfaringer smiley
    Må se om jeg kan finde noget til en ordentligt pris, nu ved jeg hvad jeg skal lede efter, så mange gange tak!

Kommentér på:
Peugeot 206, 2005, kan jeg skifte til rat med fjernebetjening ?

Annonce