{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lygtetoning
  • #1   7. jun 2017 Gør penge klar til syn også smiley
    Ville hellere vælge dip smoke spray og noget top coat dip (klarlak) du kan selv lave det. Den kan jo også pilles af igen ligesom folie

• #2   7. jun 2017 lad være med at male fanden på væggen... Han bestemmer selv om han vil tone dem med folie eller andet, og det med at blive kaldt til syn for bagateller høre til på sjælland, eller i andre storbyer.. Ikke her i vestjylland, jeg har endnu til gode at møde en der er kaldt til syn pga, af sådan noget lir..

Hvad er det for en bil og mørk skal det være, jeg kan eventuelt smide det på for dig.

• #3   7. jun 2017 Jeg har stadig ret til at sige min mening.. Fordi en dip kan han selv gøre det fremfor at betale andre for folie montering. Men selvfølgelig er det op til ham alligevel hans penge hans bil.

• #4   7. jun 2017 jeg har mange gange tonet mine baglygter på en del af mine tidligere bilen og har aldrig fået en bøde for det og det handler nu også om at gøre det rigtig så det ligner originale tonet købt baglygter og ikke overdrive det skal jo stadig være sådan man kan se lyse og ikke bliver farlig for andre sådan har jeg altid tonet det og er bleven stoppet hvor de kikket men troede de var købt sådan jeg købte mit i biltema det til at sprøjte på lygten man kan få det i flere farver men har altid valgt sort eller røg farvet og husk at givet det et lag af gangen så lad det tøre for det bliver meget mørkeer når det er tørt så start ikke med mange lag så er de total mørklagt ved det har selv prøvet det og bliver man træt af det er det nemt at fjerne med bremsevæske og en klud

• #5   8. jun 2017 ååhh ja smiley

gooodt med meninger. og intet brugbar svar. bilgalleri når det bedst ??

synes PERSONLIGT smiley du bare skal få dem tonet.
    har også selv gjort det:)

good dag.

• #6   8. jun 2017 ps. Jeg brugte smoke plasti dip og glans bagefter smiley

Kommentér på:
lygtetoning

Annonce