{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A4 2003
  • #1   8. sep 2006 DentZo : Jamen det er en 2003 model ... ikk 98 eller 97´ere .. Der er JO forskel : )

• #2   8. sep 2006 DentZo :
    Jo det er der .. men SyneS ikk Den Vil passe TIl den Nye Audi .. De klæder den gamle .. Det Sku SikkerT ..

Har TageT Billeder af audi´en . men ska Lige Få dem sat ind .. ka ikk Finde kablet til min mobil .. Men de bliver sat ind meget snart ..

• #3   8. sep 2006 Den Er SølV ..

3,0 t multitr.

• #4   8. sep 2006 Challenge er 100 % FloTTe .. Men Den er SølV .. bbs Vil klæde til en sorT Synes Jeg ..
    er Mere Til de lidt mere simple Fælger .. evt. 20 tommer lavprofil . . Bilen skal ikk ligne en gangsta bil men en stilet bil hvis du forstår .. Meget simpel men Fed .. : )

• #5   8. sep 2006 Fælge fra RS4 .. Det havde jeg overvejet . men Den Vil ikk passe med bag kofangeren, side , foran .. Fik Det Set i sidste weekend .. Men det var sku også liige før jeg købte dem ,, Fik en ordenlig PriS .. Men nogen gange Ska Man overveje en ekstra gang .. og det gjorde jeg Så .. Så Nu har jeg standart fælge på hehe.. Tænkte på audi a8 fælger .. 20 tommer, lavprofil .. men har ik fundet nogen til en ordenlig pris .. : (

• #6   8. sep 2006 Tror ikk du har set audi a8 fælger .. der er 20 tommer , lavprofil hehe .. en ven her fra området kører med dem på sin audi A4 Cabriolet .. Det Ser alt for stilet ud .. ærlig talt . .men man ved aldrig .. fandt nogen OZ Fælger .. de var perfekte . men ALT for simple .. og det går jo ikk helt smiley

• #7   8. sep 2006 Tjek mine 20" A8 fælge ud :0)

• #8   9. sep 2006 ThomaS : hehe Dine fælger er 19 tommer .. ikk 20 .. Du kan ikk sætte 20 tommer på uden at skrave .. der kan liige komme 20 tommmer på min audi .. Og det så kun forbi den er lidt større og højt oppe .. : )

• #9   9. sep 2006 og PluS Du Har skrevet at din audi er Sænket hehe ..

Den Går Sku ikk MesTer .. smiley

Kommentér på:
Audi A4 2003

Annonce