{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Primera "plastik" træ interiør
  • #1   29. maj 2004 Hvis du hiver det af skal det vel erstattes med noget andet?

• #2   29. maj 2004 På billedet ligner det et billigt eftermonteret sæt? Ellers ville der også være "træ" på døre osv.
    Hvis det er tilfældet skulle du bare kunne tage det af uden videre.
    Den letteste måde er at tage en føntørrer og blæse varm luft på det, samtidig med at du trækker et lille stykke af ad gangen. Så ryger limen med af smiley
    Der er heller ikke noget som går i stykker hvis du varmer det op. Du kan endda montere det igen hvis du fortryder. Eller ligefrem sætte det i dba.dk smiley

Mvh Ricky

• #3   29. maj 2004 oki takker for svarene,prøver med en føntørrer i morgen,for det er godt nok okligt det træ look,tror også det er et billigt sæt der er sat på smiley

• #4   29. maj 2004 Du skal nok regne med at det er selve indsatsen der er trælook og at du skal have en en nyt der ikke er.

• #5   30. maj 2004 Vil lige sige det ikke ligner billigt eftermontoringssæt. Tror det er nissans originale... Fordi du kan købe det i forskellige dele. Du kan tage det af med en fontørre, men indenunder vil der være en grå farve ligesom resten af kabinen, det vil se ud ligesom GX modellernes kabine. Men jeg tror der vil sidde lim rester som er svære at få af. Men du kan jo bare sætte en anden farve ramme på, eller tage hele konsolen ud og slibe og male det.

• #6   30. maj 2004 oki takker for svarene alle:-)
    Har flået det hele ud i dag,og der sad ikke noget lim fast(lækkert),det ser noget pænere ud nu :-),for jeg hader det der træ look...

• #7   30. maj 2004 Hehe det er da også totalt "limo" wannabeee look!!! Meget få biler det passer sig til, bestemt ikke en Primera GT!! hehe også det første der sprang mig i øjnene da jeg så på din bil smiley

Kommentér på:
Primera "plastik" træ interiør

Annonce