{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.253 visninger | Oprettet:

Mazda 626 GE styling efterlyses. {{forumTopicSubject}}

Se nu har jeg jo købt mig en 626 GE fra 1996.
Er sgu meget glad for den bil, men den er sgu for tam at kigge på. Jeg efterlyser bl. a.

Angel eyes
Andre baglygter.
Sænkning
Skørtesæt.
Frontgrill
Spoiler
Osv.

Hvis noget kender nogle lidt andre sider end dem man kan finde på bilgalleri ville det være perfekt. Også meget gerne Tyske eller engelske sider.

På forhånd tak smiley
MVH
Rasmus Holt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mazda 626 GE styling efterlyses.
  • #1   12. sep 2006 Astina.dk - De har da en del småting + gejl til Ge modellen.

    Men som dig søger jeg også som en gal på og finde andet gejl dog uden held. smiley

    Har dog også lige fået en pris på et originalt v6 skørtesæt...


  • #2   13. sep 2006 Hej Rasmus,

    Det er lidt svært at få så meget til den model, finder i andre ting som jeg ikke allerede har skal jeg med glæde hjælpe jer med at få det hjem.

    Angel eyes -> Findes ikke, dog kan jeg få ringe til dig du kan montere i de originale lygter.
    Andre baglygter. -> Findes ikke, du kan evt. tone baglygterne helt røde?
    Sænkning -> Masser af muligheder, har bl.a. fjedre med koni dæmpere der kan justeres i hårdheden! du kan sende mig en mail for mere info om de forskellige.
    Skørtesæt. -> Findes også lidt se evt. www.astina.dk
    Frontgrill -> Det er på www.astina.dk
    Spoiler -> Også lidt svært til den model, men har lidt forskellige, jeg kan maile dig billeder af dem.

    Mvh René // www.astina.dk


  • #3   16. sep 2006 Jeg ville bare lige skrive at jeg har fundet en side med styling til Mazda 626. Den er godt nok Amerikansk, men er ved at finde ud af om de har europæiske leverandører. Men her er siden.
    Ved ikke om i kender den...?

    http://www.onderground-design.com/home.html?lang=en


  • #4   21. dec 2006 kan godt hjælpe dig... kom med nogle billeder så skaffer jeg dem hjem. ligemeget hvad der er for nogen og hvordan de ser ud. skal kun bruge billeder..

Kommentér på:
Mazda 626 GE styling efterlyses.

Annonce