{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

Undervogn på Golf 6 {{forumTopicSubject}}

God aften Bg

Har her til aften montere en Mac Johns G-MAXX gevindundervogn på min Golf 6 2.0TDi dsg.
Men efter vi har fået skiftet den, er den begyndt at hoppe helt vildt (den hoppede også lidt inden pga fælg, men ikke så voldsomt som nu). Den er skruet helt ned foran, og ca. halvvejs ned bagpå. Kan det være den hopper, pga den er blevet stivere, så man mærker fælgene mere? Eller er der noget der ikke er monteret rigtigt?(synes bare ikke jeg kan se noget forkert), eller har en Golf 6 samme problem med stabilisatoren som en Golf 4?

Er der andre der har haft samme problem efter de har sænkes deres Golf 6?

På forhånd tak, og håber nogle kan hjælpe mig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undervogn på Golf 6
  • #1   22. okt 2017 jeg satte også en ny gevindundervogn på min Peugeot 307 . den blev også så stiv og fik den til at hoppen som du beskriver, bare ved et lille bule i vejen . så tog den af igen og har nu købt alm sænkning fjedre. de gevindundervogne der ikke kan justeres i hårdhed i støddæmperen skal jeg aldrig have på igen . så ja den hopper pga den er for stiv. det hjælper lidt at hæve den . men ellers lev med det .eller køb en der kan justeres i støddæmperen hårdhed også . men de koster også noget mere .

Kommentér på:
Undervogn på Golf 6

Annonce