Plastidip - indkøb og udstyr {{forumTopicSubject}}
Kan se der har været nogle emner omkring dette, men de er ved være relativ gamle, og der sker jo hele tiden nye ting.
Samt mange af linksene er døde efterhånden, så tænkte en ny tråd kunne være på sin plads ang udstyr og steder købe ind.
Jeg står selv og har en Passat stationcar jeg overvejer lave mat black i plastidip.
Priserne på dipyoucar.com er jo super fede - men de vil jo ikke sende det over atlanten.
Så hvor det muligt her i EU købe det, jeg tænker både maling men nok også spray systemet, uden at man bliver flået rent økonomisk når man skal ha 5 gallons.
Fandt et sted her i dk som ville sælge det, men de to ca 800 kr pr gallon, og 2500 kr for spray systemet.
Lidt anden pris end de 350 usd som man kunne ha fået det til hos dipyoucar hvis de nu ville sende det.
Og hvad er erfaringen med bruge en normal sprøjtepistol, nu man jo har en kompressor, hvad er vi oppe i der at skal ha for kunne bruges til plastidip.
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 5.493
dec 2008
Følger: 41 Følgere: 78 Biler: 5 Emner: 162 Svar: 2.163
jeg syntes personligt det er et lorte produkt, det er nemt at arbejde med at skide nemt at påføre, men resultatet, er skod, får du en fugleklat på kan du ikke fjerne den uden at gnuppe hul, jeg havde en bil og allerede efter 14dage begyndte det at blive grimt en sort finger kan eksempelvis ikke fjernes. så skal du male om, hvis du vil bibeholde et flot resultat skal du regne med at male om en gang i måneden de udsatte steder.
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 4 Svar: 65
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3319 Biler: 7 Emner: 184 Svar: 6.287
http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/stylingprojekter/184408-polo_9n3_spray_folie
Plastidip - indkøb og udstyr