{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

bygning af anlæg {{forumTopicSubject}}

hej, jeg har en maxda mx-3 og har købt diverse ting til mit anlæg.

da jeg er ny på området ville jeg høre om der måske var en herinde fra som ville hjælpe med at montere disse ting.

det drejer sig om 12" bas, forstærker, 12" dvd skærm til loftet.

har dvd afspiller i autoradioen.

personen vil selvfølgelig blive betalt med ca 1500 kr, måske mere.

jeg er fra nordsjælland


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bygning af anlæg
  • #1   1. okt 2006 øv bøv du bor helt derovre smiley ku godt lige ha brugt pengene smiley
    held og lykke med montagen


  • #2   1. okt 2006 dvd skærmen ved jeg ikke helt lige hvordan skal monteres..! men resten kan jeg da godt!

  • #3   1. okt 2006 Hvad har du tænk dig ? Glasfiber ? Bare en trækasse til bassen ? Komplet ICE instalitation i bagagerummet ?

    Tjæk mit ud smiley


  • #4   2. okt 2006 min bas er i basboks, som bare skal stå i bagagerummet, med en forstærker bagpå.

    skærmen skal monteres i luftet, kan godt tilslutte ledninger men har ingen erfaring med at trække dem i bilen.


  • #5   2. okt 2006 jannick N - jeg kan sagtens trække alle de nødvendige ledninger til dig...!
    har du anskaffet dig ledningerne (lad vær med at købe thansen lednings-sæt)


  • #6   2. okt 2006 nej, for ved ikke hvilke det skal være og hvor meget jeg behøver..

    det må vi finde ud af.. hvor er du fra?


  • #7   2. okt 2006 skal også have monteret den skærm i loftet..

  • #8   2. okt 2006 det med skærmen er jeg ikke helt sikker på, det må vi lige kigge på..!
    Jeg er fra Roskilde, og du har en mx-3 så du skal nok bruge:
    - 4,5 - 5 meter + kabel (så tyk som muligt)
    - 1 meter stel kabel (så tyk som muligt)
    Også skal du bruge phonokabler (men skal du have sat fx. baghøjtallere til forstærkeren skal du også bruge 2 stk Y-kabler også)
    - 4,5 - 5 meter alm. ledning (en signal ledning som skal gå fra bagsiden af dit anlæg til forstærkeren, den sørger for at tænde forstærkeren, når dit anlæg tænder) - kaldes også remote
    - Så skal du have noget højtaller-ledning (så tykt som muligt) 1 af dem skal gå fra din forstærker til subwofferne, og hvis du har nogle baghøjtallere der også skal spille over forstærker skal du også have noget ledning der går fra dem til forstærker.


  • #9   2. okt 2006 prøv at gå ind på http://www.autohifi.dk/ og gå ind under tilbud, også find deres komplette lednings-sæt med alt hvad du skal bruge (undtagen Y-kabler)- men de koster ca. 40 kr. pr. styk
    - Jeg kører selv med dette sæt og jeg har ingen problemmer haft med det..! men med thansen-sættet brændte min stel-ledning over da den var for tynd også brændte min helt nye forstærker af!


  • #10   2. okt 2006 hvis du kommer til jylland en dag så er jeg frisk på at lave det for dig;) også det med skærmen og passer den ikke laver vi noget glasfiber fusk smiley

  • #11   2. okt 2006 hov glemte at trykke jeg vil have mail så ignorer dette indlæg

Kommentér på:
bygning af anlæg

Annonce