{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.892 visninger | Oprettet:

Nye lygter eller pærer til bilen? {{forumTopicSubject}}

Jeg er simpelthen så træt af de almindelig halogen-pærer der sidder i min bil. For det første synes jeg de får bilen til at se "gammeldags" ud og for det andet er lyset ikke ret godt.

Det skal lige siges at jeg har en Opel Astra Sedan, årgang 2013. Den har hverken LED-lys eller xenon. Blot almindelige halogen-pærer. jeg tror i hvert fald ikke det er LED den har. Det ligner det ikke.

Jeg har derfor gået og overvejet at få opgraderet lygterne. Og jeg fandt ud af, at man faktisk kan få xenon-lygter til min bil. Derfor skrev jeg til min forhandler, men han vendte tilbage med dette svar:

"Hej Jacob

Det er ikke noget vi vil give os i kast med og efter vores erfaringer griber det om sig.

Der skal 2 nye lygter + styreenheder + højde følere på bagaksel + nyt ledningsnet + kodning (hvis det er muligt)"


Så de VIL slet ikke montere xenon i bilen. Men det lyder også til at være ekstremt dyrt, så det er måske OK.

Som et virkelig billigt alternativt har jeg derfor kigget på at smide nogle Philips X-treme Ultinon-pærer i, i stedet. Jeg ved godt, at de ikke er godkendt til offentlig brug, men er der ærlig talt nogen reel risiko for, at man bliver stoppet? Er der evt. nogen her som bruger dem og vil fortælle lidt om dem? Giver de et meget bedre lys? Og hvad med selve bilen - hvordan ser den ud med de her pærer i? Måske nogen der har, eller kan tage et billede?

Jeg er også meget lydhør overfor alternativer - jeg vil egentlig bare gerne opnå et lidt pænere look til bilens forlygter - og selvfølgelig gerne et bedre lys også.

Tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye lygter eller pærer til bilen?
Kommentér på:
Nye lygter eller pærer til bilen?

Annonce