{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.693 visninger | Oprettet:

BMW e90 fra pre lci til lci {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Efter en masse søgning på både danske og engelske sider uden held, håber jeg der findes en her som kan hjælpe.

Jeg har været i fuld gang hele dagen med og bygge min e90’s bagende fra pre lci til lci, jeg har monteret bagklap og alle lygter, de yderste lygter, dem som sidder i karossen lyser som de skal, men de inderste dem i bagklappen kan jeg ikke få liv i, tågelygterne lyser konstant er det fordi de mangler kodning? Jeg kan heller ikke få stregerne i de inderste lygter til og lyse, samt bak lyset. Kun tågelyset lyser og det gør det konstant.. alle steder skriver de noget om en ekstra ledning der skal trækkes, hvilken ledning er der her snak om?

Mvh Rasmus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW e90 fra pre lci til lci
  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #1   13. apr 2018 Kan desvaerre ikke hjaelpe mht ledning men da jeg opgraderede til LCI paa min E92 for mange aar siden blev der ikke trukket nogen ny ledning.
    Alt virkede med det samme,skulle bare have aendret paere alarmen og hastigheden paa blink.
    Mht kodning,hvis du vil,saa kontakt et firma der hedder cableshack i England,de saelger bla paa ebay,de saelger software og kabel og hjaelper med installering paa din laptop.
    Hvis du faar det gjort kan jeg muligvis hjaelpe med at faa det "fjern" kodet til en rigtig god pris.

• #5   13. apr 2018 https://youtu.be/FIF5Sy6z0d4

• #6   13. apr 2018 Dårligt researched. Hvis man vil opgradere til LED på E90/91/92/93, så kræves der en omkodning for at fjerne fejlmeldinger. Der laves et pære check under opstart af bilen og idet der er anderledes modstand på LED, står de og blinker mærkeligt i et par sekunder.
    På baglygter har jeg hørt at det også kræver et nyt lysmodul, før de virker 100%.

• #7   13. apr 2018 Der skal pinnes et par ledninger rundt i stikkene, og så skal pærekontrol kodes fra medmindre du vil købe et frm3 modul. Har lavet det hele på min den sølv.

• #8   22. apr 2018 Enelleranden.. du kan jo umiddelbart ikke engang selv fortælle mig hvad der skal til så dårlig research det er muligt, men dit svar er mindst lige så elendigt, og nu har jeg gjort det og alt virker bortset fra den skal kodes.. og Nej nyt lysmodul var ikke nødvendigt i mit tilfælde.. tak til jer andre

• #9   23. apr 2018 Ud fra det jeg kunne skyde af sted fra toppen af mit hoved, så vidste jeg tydeligvis allerede mere end dig. Hvis du havde researched i bare 10 minutter var du fri for at oprette et indlæg.
    Hyg dig med dine nye baglygter, når de engang er kodet ordentligt.

Kommentér på:
BMW e90 fra pre lci til lci

Annonce