BMW e90 fra pre lci til lci {{forumTopicSubject}}
Hej BG.
Efter en masse søgning på både danske og engelske sider uden held, håber jeg der findes en her som kan hjælpe.
Jeg har været i fuld gang hele dagen med og bygge min e90’s bagende fra pre lci til lci, jeg har monteret bagklap og alle lygter, de yderste lygter, dem som sidder i karossen lyser som de skal, men de inderste dem i bagklappen kan jeg ikke få liv i, tågelygterne lyser konstant er det fordi de mangler kodning? Jeg kan heller ikke få stregerne i de inderste lygter til og lyse, samt bak lyset. Kun tågelyset lyser og det gør det konstant.. alle steder skriver de noget om en ekstra ledning der skal trækkes, hvilken ledning er der her snak om?
Mvh Rasmus
feb 2016
Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
Alt virkede med det samme,skulle bare have aendret paere alarmen og hastigheden paa blink.
Mht kodning,hvis du vil,saa kontakt et firma der hedder cableshack i England,de saelger bla paa ebay,de saelger software og kabel og hjaelper med installering paa din laptop.
Hvis du faar det gjort kan jeg muligvis hjaelpe med at faa det "fjern" kodet til en rigtig god pris.
okt 2015
Følger: 21 Følgere: 1 Biler: 3 Emner: 18 Svar: 40
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 32 Svar: 824
På baglygter har jeg hørt at det også kræver et nyt lysmodul, før de virker 100%.
dec 2005
Følger: 68 Følgere: 73 Biler: 7 Emner: 179 Svar: 2.268
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 26 Biler: 2 Emner: 25 Svar: 29
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 32 Svar: 824
Hyg dig med dine nye baglygter, når de engang er kodet ordentligt.
BMW e90 fra pre lci til lci