Xenon kit E46 - Schmiedmann? (Hvilket) {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen!
Jeg har læst mange indlæg igennem om xenon kit, og er stadig lidt i tvivl om hvilket jeg skal vælge. Jeg skal have Angel eyes, xenon kit og LED baglygter installeret på min bil på lørdag, jeg har det hele undtagen xenon kit.
Der står mange gode ting omkring xenon kits generelt, men der bliver stortset ikke sagt hvilket man skal vælge, eller linket til et godt et...
Jeg har set det her hos schmiedmann: http://www.schmiedmann.com/DisplayProductsNew.aspx?SeriesID=9&ModelID=4&CategoryID=8&MediaType=Screen&UseSessionData=true&CurrentPage=9&DummyId=0#PgAnchor292
Er det godt? Eller skal jeg vælge noget andet?
Jeg har H7 i min BMW E46, jeg vil have 8000k xenon, skal jeg vælge bi-xenon eller single?
Mange tak til alle!
okt 2002
Følger: 27 Følgere: 24 Biler: 7 Emner: 29 Svar: 718
okt 2006
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
Så er jeg med, jeg skal vælge single H7 - hehe ja man lære jo noget nyt..
Ja har selv hørt om widewiev, men man kan jo ikke bestille det på deres hjemmeside og betale med kort? Eller hente det?
Nogle der ved noget om det sæt hos schmiedmann eller hvor jeg kan få et widewiev?
okt 2006
Nu montere jeg dem ikke selv, det er en shop der gør dette for mig, og iflg ham burde der slet ikke være noget problem?
Hvor kan jeg få sådan et kit som er godkendt af bmw? Man må vel gå udfra at det hos Schimiedmann er?
feb 2004
Følger: 39 Følgere: 38 Biler: 3 Emner: 37 Svar: 952
kanon service og pærenen fungere som de skal, og har ikk haft problmmer med mine...
Og det med fejl meddelelser, det lære man at leve med.. min gør det samme
okt 2006
Det er et 8000K, men jeg synes der er et grøntskær over det, er der nogen der kender til dette?
Xenon kit E46 - Schmiedmann? (Hvilket)