{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slibning og lakering af Volvo 242
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #1   12. jun 2018 jeg ville ikke få den slebet ned til jernet jo de steder der er tæring de andre steder er spild af tid/penge
    jeg har fået malet en bil i St Merløse og var meget tilfreds men tror nu det er de færreste malere der også laver pladearbejde men kan være han kan anbefale dig en dygtig smed i St Merløse omr

• #2   12. jun 2018 Mk autolak i st merløse. Han kan male men jah drop det med at slibe den helt ned det er ikke en fordel

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.900
    #3   12. jun 2018 Der skal ikke slibes helt ned, det er ikke en fordel. Rusten skal laves af en pladesmed, og så maler til sidst

• #4   12. jun 2018 Jo!, det er en fordel at få slebet helt ned, hvis det skal holde og være tip top....og ikke risikere at lak efter tid, vil koge op!!!
    Er bilen tidligere repareret (kunne jo tænkes ældre dame!)
    Er der muligvis brugt evt. Sprøjtespartel... Der kan gå mange år, før det ses og der kommer fugt knopper i lakken... Envidere anbefales det altid hvis resultatet skal spille max. at lakker har tid til at lade base afhærde min en uge inden klarlak!

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#5   12. jun 2018 4
    det kunne jeg da godt tænke mig at se et bevis for har haft værksted ved siden af en rigtig dygtig maler og har vendt dette spørgsmål med ham

• #6   12. jun 2018 hvis tidligere pladearbejde har været sprøjtespartlet, som nu er ferboten... suger denne fugt, og kan med tiden koge op no ? about that.... har set det ofte.....

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#7   13. jun 2018 hvad spartler man så med når du nu skriver at sprøjtespartel er forbudt
    mht skader osv kan man jo se på bilen om der er noget der koger det ser jo ikke ligefrem ud som om den er blevet malet inden for de sidste mange år

• Rasmus L
    Rasmus L Tilmeldt:
    mar 2018

Følger: 11 Emner: 1 Svar: 1
    #8   14. jun 2018 Det var min intention at gøre det ordentligt første gang, istedet for at man skal hen og reparere senere. Der er malet matte grå ud over den originale farve(rød) + bunden er klistret ind i et voldsomt lag undervognsbehandling. Kan se enkelte steder at der er rust inden under. Der er også bare spartlet ud over noget rust flere steder. Tænkte bare det ville være bedst at få den ned til metallet, så man kan starte forfra

Kommentér på:
Slibning og lakering af Volvo 242

Annonce