Pulver vs alm. lakering eller andet?? {{forumTopicSubject}}
Skal have lakeret en masse ting på min turbomotor, bla. gearkasse, ventildæksel, fuel rail, rør div. Beslag/holder og motorophæng (kan gummi´en i dem holde til varmen fra pulverlak?), det hele bliver selvfølgelig sand eller glasblæst inden og skal males sort, bilen kommer ikke til at vinter kører og bliver selvfølgelig passet som et lille barn Har fået afvide at pulverlak er det bedste, men andre siger at det ikke kan betale sig til den pris det koster, og heller ikke er så godt som f.eks. hammerfast eller industrilak!!! er megt i tvivl for hvis jeg får det malet hos en autolakere og det så ikke holder efter nogen år, skal jeg jo på den igen håber nogen af jeg har erfaring med dette emne??
Hilsen martin
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 34 Svar: 195
sep 2006
Følger: 43 Følgere: 40 Biler: 1 Emner: 59 Svar: 186
nej for ved pulverlak bliver det varmet op til over 200 grader for at hærde!!!
okt 2003
Følger: 13 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 15 Svar: 597
Og det skaller ik af efter 2 år
okt 2003
Følger: 13 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 15 Svar: 597
sep 2006
Følger: 43 Følgere: 40 Biler: 1 Emner: 59 Svar: 186
sep 2006
Følger: 43 Følgere: 40 Biler: 1 Emner: 59 Svar: 186
sep 2006
Følger: 43 Følgere: 40 Biler: 1 Emner: 59 Svar: 186
feb 2005
Følger: 35 Følgere: 34 Biler: 4 Emner: 54 Svar: 2.648
sep 2006
Følger: 43 Følgere: 40 Biler: 1 Emner: 59 Svar: 186
Pulver vs alm. lakering eller andet??