Skift af loftslys Peugeot 208 {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Jeg har det std loftlys "9674441377" som ses her https://www.recambioverde.es/cdnx/zjHhKssPYxOKtlou-9jdug==
Jeg kunne godt tænker mig at skifte det til "9673810977" som umiddelbart er den samme blot i LED og med læselamper som min model ikke har, billede vedhæftet opslaget.
Problemet her er jo at min loftlampe kun har et multistik til lyset (hvor mange ben ved jeg ikke) og et til mikrofonen, den anden model med kortlamperne har 3 multistik til lyset og en til mikrofonen...
Hvad vil i foreslå man gør i den situration?
Er der mon konstant strøm i min loftlampe eller er det hele styret af BSI? Lyset i fodrummet følger jo også loftlyset, hvordan det følges ad ved jeg ikke...
Et endnu større projekt er dog at lave lys ved bagsædet, pt er der ingen andre lamper andet end den ved forruden, men jeg overvejer om det er muligt at skære hul i loftbeklædningen og montere "96781444PR" som bla 2008 har bagved, men hvem skal man have fat i for at lave sådan en operation? En saddelmager? Evt nogle anbefalinger? For at lave sådan en opgave skal hele loftet vel ned når der skal trækkes strøm så den kan følge det andet loftslys osv Det er vel ret simpelt selv at lave lyset, men omvendt skal jeg nødigt have brændt BSI eller noget andet af, men tænker stadig en autoelektriker er overkill?
Nogle der har erfaringer med sådan et projekt, eller mon det bliver for dyrt så det bedre kan betale sig at droppe projektet...
jun 2004
Følger: 24 Følgere: 39 Biler: 6 Emner: 54 Svar: 841
okt 2009
Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.330
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 5.493
okt 2019
Følger: 4 Svar: 4
Skift af loftslys Peugeot 208