Kabine lys ikke som stile men til funtions brug {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg vil lave noget exter lys i kabinen så når børne skal kikkes til finde sut eller line så kan man få lidt rødt lys fx rød led strip på bagsædet og man kan tænde hvidt lys hvis man holder og pusler den lille
Det jeg gærne vil er at 2 røde led strip en forand og en bag og en hvid foran og en bag alle skal kunde styres hver for sig både dæmpes og slukkes
Kan man få en styrebox hvor man kan lave nogle for ud indstilinger så man så kan styre ved at sende en svag strøm til og så gør den det
Fx dør er open eller lys sensor eller bilen køre eller ander setups
Hvis der ikke findes såde en box
Må jeg lave det manuelt så skal det være dæmper på dem alle og sluk kontakt dæmperen må gærne være lille eller kunde styres fra en lille knap/potentiometer
Nogle af jer der har nogle gode bud
Vilgærne opnå en god køre sikkerhed der for er jeg ikke så glad for det normal kabine lys nor jeg køre men rød ødlækker ikke nat synet
jan 2014
Følger: 2 Følgere: 29 Biler: 2 Emner: 29 Svar: 1.093
Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
De har både LED bånd og styre bokse, fjernbetjeninger alt du skal bruge
okt 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
det er der for at jeg gærne vil kunde lave noget med en kontroler så styre det udden fjernbetjæning og hvis det fx side pasaseren der siste var med der har brugt det så skal føren til at finde fjernbetjæning og aflevære den til den bagved
der for vil jeg gærne have en kontroler på og som anden mulighed at gøre det manuelt med knapper ved førepladsen og bagved hvor føren har en master knap alt slukket
og dem bag kan tende det hos dem selv og kun der og føren kan tænde forand
dæmper skal sid eved førepladsen
laver lige en skema og lækker op
feb 2015
Følger: 6 Følgere: 8 Emner: 33 Svar: 1.000
Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
https://www.biltema.dk/fritid/lygter/lommelygter/lommelygte-mini-2000037916
okt 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Men lyset bruges også til af se på kort mm
Det er ikke noget med bilegs
Lygte ja tak bang bum lys i side spejlet i fumlen efter en dims og liger i rabaten på mortervejen ja då kommer der nok en der siger så vent til næste rasteplads med at finde den men det var ikke den løsning jeg lede efter
Kabine lys ikke som stile men til funtions brug