Sådan ødelægger du din egen bil. {{forumTopicSubject}}
http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2965
Ja behøver jeg sige mere. Billederne taler for sig selv. Pas på jeres autolakerer. Det her eventyr tog 8mdr. Ja synk bare kaffen eller colaen igen. 8 mdr havde maleren den. Laaaang historie tro mig.
Gider slet ikke forklarer det. CJ's MR2'er har været igennem det samme, bare i 10 mdr.
Hvis max power beslutter sig for det, bringer de nok historien i et sammenlæg med MR2'eren.
Pas på derude folkens. Er kun glad for min kasko dækker det ellers havde jeg VIRKELIG stået med skægget i postkassen da de foreløbige skader render op i 30.000. Tør slet ikke tænke på hva de finder under instrumentbordet og hvordan kontakter, el-system osv har det. Kan risikere jeg står med en total skadet bil sagde taksatoren.
Og neeej offentlig gør ikke navnet på maleren her så i kan undgå ham, jeg tror rygterne er store og mange nok til at den mand aldrig maler flere biler, ja for ikke at tale om hans gæld samt straffe attest.
Det var dyrer lærerpenge. Men nu bliver ALT hvad der hedder kvitteringer osv gemt. ingen aftaler uden det er på skrift også osv. Vi lærer alle noget i livet. Det her har lært mig en del.
Håber virkelig aldrig andre havner i den samme situation. Den her oplevelse er så komisk og sørgelig på en gang at man kun kan grine og så rejse sig op og gå igang forfra. Ingen der skal kalde mig en quiter
Til sommer kan den ses på vejene igen. Koste hvad det koste må!!
Forsat god aften folkens
Mvh Chris
jun 2006
Følger: 7 Følgere: 10 Biler: 1 Svar: 1.754
sep 2004
Følger: 52 Følgere: 51 Biler: 3 Emner: 56 Svar: 432
om det så er med eller uden kvitt..!
maj 2003
Følger: 28 Følgere: 106 Biler: 4 Emner: 38 Svar: 1.422
Men for fanden hvor er han da en klamphugger ham der har lavet det der.
jeg har snakket med Christina om ham spaden der, også mens i var der ude med politi'et.
Han burde hænges op i bollerne, og skamprygles med en hjulnøgle...
nov 2006
Følger: 126 Følgere: 126 Biler: 6 Emner: 14 Svar: 104
jul 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 613
jan 2005
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 7 Emner: 250 Svar: 12.746
mar 2004
Følger: 104 Følgere: 104 Biler: 17 Emner: 91 Svar: 500
nov 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 816
sep 2004
Følger: 76 Følgere: 76 Biler: 5 Emner: 293 Svar: 7.286
Nu skal det jo lige komme til en retsag også. Men ja taksatoren og jeg blev enige om det var hærværk i råd med frederikshavn politi, samt rapporter fra randers/århus politi idag. Så nu venter jeg bare til Hyundai i Aalborg eller Frederikshavn kommer og henter den på et fad. I sidste ende bliver det tryg der søger erstatning ved ham der har lavet det her. Så synes det er fedt den kommer på autoriseret værksted, det er ikke helt billigt jo
Andreas E
Dit heldige svin Men ja ligemeget hvad slags arbejde det er, sort eller legalt så tror jeg ikke en automaler med respekt for sig selv ville lave sådan noget som det der..
Jesper M
Lakeringen fejler nu intet mhs til overflade dybde and so on.. Der er løbere ja, de kan vandslibes. Kun de steder han har ramt forkert han burde skamme sig over sin afdækning. Og så lige det faktum at manden lovede han kunne arbejde i glasfiber.. kunne han åbenbart ikke.
Martin L
Christina har stadigvæk ikke fået fat i hendes gearkasse og motorhjelm fra ham. De er over 20.000 værd alene siger hun. Han er en komplet idiot ja.
apr 2003
Følger: 38 Følgere: 35 Biler: 3 Emner: 63 Svar: 1.786
sep 2004
Nytter intet?? Så hellere se godt ud i retten og dæmpe vreden, skal nok få den bil op igen. Han er så håbløs han ikke er værd at spilde sådan en energi på.
T N
Brevet til max power var på 7 sider, og det var den korte version.. Det orker jeg ikke her på BG
Maleren har selv skildt ad samt spartlet. Han har lavet ALT! Han hentede den i fuldkommen hel tilstand.
Thomas H
Det var en del af aftalen såmænd at han skulle det. Han sagde selv at det ville han helst så han også kunne samle den hvilket også var en del af aftalen. Den blev jo tydeligvis ikke fulgt..
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Men når du ik vil fortælle hvem klamphuggeren er, kan du så ik fortælle i hvad by han er/har været så?
sep 2004
Jo da. Auning, Han gik vist konkurs med sit firma der også i sin tid, eller også var det i Randers. Århus maler han biler i nu.
For det første går jeg ikke ind for at hænge nogen personligt ud. Nok er jeg sur, men ikke dum. For det andet strider det imod Bilgalleri's politik. Såmænd pga de to ting jeg ikke gør det.
Mvh Chris
jun 2003
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 3.588
sep 2004
Følger: 72 Følgere: 69 Biler: 7 Emner: 135 Svar: 1.716
sep 2004
Aner det ikke. Det er jo original dele der er svære at finde den dag idag. Hun sagde gearkassen stod hende i 12.000kr
Men ja princippet såmænd. Idioten har dele der ikke er hans som han ikke vil aflevere.. det er sq for dårligt.
Mvh Chris
mar 2003
Nå oka for ernemlig lige selv kommet i arbejde på pladeværkstedet (som ene mand på værkstedet :P) hos Nielsen & Søndergaard som også har autolakere nemlig
Men det jeg egentlig ville sige var at din overskrift..
Den passer ik rigtig.
Eller.
Det er derfor jeg aldrig lader andre gøre noget arbejde jeg selv kan lave.
Så har jeg mig selv at ta til ansvar for det.
Og mig selv til at ta høste al æren for arbejdet...
mar 2003
okt 2004
Følger: 79 Følgere: 76 Biler: 8 Emner: 41 Svar: 305
jesper
sep 2004
Ja han kunne jo have solgt det. Han skylder trods alt mange penge væk har jeg hørt.
Forstår ikke hvad du mener med overskrift der ikke passer? En bil der skal nye dele på for 30.000 er vel en "smule" ødelagt? Det nye skørtesæt fra Veilside har jeg selv måtte betale da de andre skørter er håbløse at få på. og kender ingen der kan trylle og lave det bagskørt!
Jesper
Jeg fatter det heller ikke..
Mvh Chris
mar 2003
Du skriver "Sådan ødelægger DU DIN EGEN bil".
Jeg tænkte på en der sender en hammer gennem forruden og en flækøkse i døre oig andre plade dele fordi han blir så arrig på det gamle lort, eller en brian der på hans Yogu har smidt et høvlet bræt på et par hyldeknægte på bagklappen og tror det er det fedeste i byen.
Det der er jo ik hvordan man ødelægger sin bil, men hvordan man kan være uheldig når man sender noget man skal ha lavet hen til en anden og lave.
sep 2004
Helt rigtigt der, men bebrejder nu mig selv meget for ikke at have stoppet det galskab før, samt for at have taget den "nemme" løsning da han lovede at sponsere mig pga hans nye firma som aldrig åbnede og bla bla.. historien er lang og indviklet.
Det er hvert fald sidste gang jeg har taget den nemme udvej når det kommer til den bil.
Mvh Chris
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 4 Emner: 27 Svar: 689
jul 2003
Følger: 113 Følgere: 141 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 11.339
Alt i alt vil det løbe op i mindst 20k hvis jeg skal ud og finde noget i tilsvarende stand.
Min er ikke "smadret" af mangelfuld tildækning, men den var til gengæld også mere eller mindre splittet helt ad ved aflevering.
Men derudover har jeg stadig lakfejl der kræver omlakering af motorrum, samt dørfalser og inderside af en forskærm og bagkofanger. Hvor lakken alene koster 1500kr/l.
Samt en trykket vange i fronten der skal rettes op.
Om maleren retter det - aka tager sig sammen og hvornår jeg får fat i resten - og om jeg gør. Ja det er så én af livets store mysterier
Sådan ødelægger du din egen bil.