{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.559 visninger | Oprettet:

Fælge til Audi A3 Sportback {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg har købt mig min første bil, en AudiAudi A3 sportback, 2017 model, i sort.
Jeg kører pt. på de originale fælge, med 5 eger, som alle andre i den bil.
Er der nogle med nogle gode tips til fælge der passer godt til?
Jeg har snart brugt hvad der svarer til en fuld arbejdsmåned på at kigge på nettet.

Det skal lige siges at jeg intet ved om biler.
Men jeg går efter 18" med 225/40, da jeg tænker 19" bliver for "hårdt" og ser underligt ud når den ikke er/skal sænkes. men jeg ved ikke?

Lige pt. overvejer jeg kraftigt Avus ac-mb4 fælge, som jeg har vedhæftet billede af.
Jeg har bare lidt svært ved at forestille mig dem på. Så hvis nogle har erfaringer/alternativer/meninger, vil det være værdsat smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fælge til Audi A3 Sportback
  • #1   10. mar 2019 Prøv evt. at kigge galleriet igennem, hvis ikke allerede du har gjort det smiley

  • #3   10. mar 2019 Sådan nogle BBS agtige replica fælge du viser er egentlig fin stil.
    De er bare ofte af ret tarvelig kvalitet, de irrer og bobler i lakken.
    Audi har ramt rigtigt i design af mange af deres original hjul, ja det er jo ikke Audi der laver dem, det kan være Ronald med videre. Man kan ofte finde fine brugte originale.


  • #4   10. mar 2019 Originale? Altså fra Audi selv? De koster bare 20-30.000, det er måske lidt i overkanten..
    Findes der ikke gode mærker som er knapt så dyre? smiley

    #3 Forstod ikke det med Ronald. Laver Audi ikke selv deres fælge?


  • #5   10. mar 2019 Nej deres hjul er fra forskellige producenter eksempelvis Ronal uden D.
    Der er masser af gode fabrikater BBS, Borbet, OZ, kleeman, Rial osv osv..


  • #6   10. mar 2019 bbs speedline i str 7.5x18". klassiske og pæne, fælge.

  • #7   10. mar 2019 Hvordan ved jeg så om dem jeg kigger på, er et "ægte" mærke, eller replica agtige?
    Altså dem jeg har vedhæftet er i samme prisklasse som nogle af de mærker du nævner der. Ikke lige OZ, de er en del dyrere.

    Jeg har godt kigget på de der bbs speedline. Der sker bare lidt for meget, for min smag.

    - Det er et meget forvirrende projekt for mig, det her. Når min viden på området er på nulpunktet smiley


  • #8   10. mar 2019 En a3 fra 2017 må du alligevel have betalt lidt for. Jeg syntes det vil være synd at sætte uoriginale fælge på. Find evt. nogle gode brugte originale.

  • #10   10. mar 2019 True.. Altså på Audi's egen hjemmeside er udvalget bare minimalt.
    Er der nogle gode sider at finde brugte fælge på så?
    Hverken herinde eller på dba, er udvalget så stort.


  • #11   10. mar 2019 Du finder næppe noget stort udvalg af gode brugte billige originale Audi fælge noget sted.

    Hold øje løbende. Pludselig kommer det rigtige sæt til salg. Og så er det med at være hurtig.

    Dba og guloggratis vil være oplagte steder at tjekke løbende. Alternativt eBay.


Kommentér på:
Fælge til Audi A3 Sportback

Annonce