{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

ET MÅL AF Fælg {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en ven med et sæt fælge med ET35 mål, hans Audi køre med ET47 normalt men har passet på og kørte uden problemer ogs ved at dreje med dem. Nu er mit spørgsmål, min Audi a3 køre med ET50 Mål kan det passe på min som er 0,3 større ind min vens Audi eller skal jeg ud og ha en spacer før det kan passe skal siges dækne er med 225/45/18 med medium profil størrelse dæk nogen som kan svar og måske prøvet det her før

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ET MÅL AF Fælg
  • #1   14. apr 2019 Smid dem da på og prøv. Kan sku da ikke være så svært og tager max 30 min smiley

• #3   14. apr 2019 Ja min vens er en A4 fra 08 og min er en a3 fra 16 og ja forskellen er ik til og se, men sjovt når man læser hvad et må svinge og at det så er 10 højst mener jeg og så man alligevel kan overgå det og de så køre uden noget problem så forstår jeg mig ik helt på reglerne ?? men ved godt det kan go ind og ud med tallene, jeg må se og vil da ogs prøve her i løbet af ugen om de kan passe på, men vis nogen straks ku gi svar havde det sparet lidt tid med det men tak for i deller jeres tanker smiley

• #6   14. apr 2019 Det kan de sikkert godt, men kan de ikke være der så bliver det kun værre med spacere!
    Og nej det er ikke lovligt, men vil højst sandsynligt ikke blive kontrolleret så længe de er inde for skærmene smiley

Kommentér på:
ET MÅL AF Fælg

Annonce