{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedr. Rustfri rør
  • #1   27. apr 2019 der er du nød til at kigge under bilen,
    og se hvordan du vil føre røret
    og ud fra det, se og måle, hvad og hvor meget du skal bruge

jeg har som eksempel brugt 6 ½ svejse bøjninger og maks 1 ½meter rør
    da lydpotter også fylder en del i længden

• Per
    Per Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 13
    #2   27. apr 2019 Jamen er der meget forskel på hvordan røreret går under bilen?

Det skal vel bare være som det originale der sidder på nu, så det der sidder på nu bliver erstattet af det rustfri

• #3   27. apr 2019 lyder lidt som dovenskab i dit spørgsmål, men hvis du alligevel selv skal lave det, så brug da de 15 min og kravl under bilen og mål op til det DU skal bruge og ikke hvad andre har brugt..

• Per
    Per Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 13
    #4   27. apr 2019 Dovenskab ? Overhovedet ikke..

Tænkte at der måske var en her der vidste det..
    Jeg er vel heller ik den første med den bil der skal have det lavet.. men det var også for at spare tid.. skal ikke selv lave det og har ik selv sted eller andet så jeg kan se det

• #5   28. apr 2019 Rustfri udstødning.
    Allerede efter et par år var min ny Volvo dårlig i udstødningen, den lokale mekaniker foreslog at jeg købte en Rustfri med 5 års garanti.
    Det skulle jeg aldrig have gjort, den lavede så meget spektakel, så jeg ventede kun på de fem år gik så jeg kunne få en original udstødning igen.

Min Audi holdt i 10 år, min
    407HDI har holdt i 10 år
    min Honda er 7 år og i orden

• #6   28. apr 2019 rustfri udstødning larmer ikke mere end stål/jern.
    hvis man bruger ordenlige lydpotter
    men køber man noget billigt noget, er der nærmest ingen lyddæmpning i lydpotter

• #7   28. apr 2019 nå ok. jamen der findes vel en tegning på Google et sted, over hvordan din udstødning ser ud..

• #8   28. apr 2019 En 90' og en 45' og Ca 1,5 meter før og udgang lige før baghjul

Kommentér på:
Vedr. Rustfri rør

Annonce